بازدید 13546
۲

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱ خرداد/ در شبانه روز اخیر تنها ۳ بیمار جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۷۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 22 May 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۳۱ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۷۵۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۷ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۶۰۷ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۹ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۹۹۵ دوز واکسن در ایران که ۳۷ هزار و ۴۹۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۵۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۱ هزار و ۲۷۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۳ هزار و ۹۸۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۶۷۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۲ میلیون و هزار و ۶۵۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۳ درصد است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
چرا بعضی کشورها هنوز فوتی هاشون زیاده؟
Worldometers
با این فرض که یکی از ان سه نفر میتوانست خود من یا نزدیکانم باشند لذا مرگ حتی یکنفر هم خیلی خلی زیاد است ! روحشان شاد و قرین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار