بازدید 7654
ذر دومین رقابت جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال پیکان، در مقابل نماینده ژاپن به پیروزی رسید

تیم پیکان تهران، میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در دومین دیدار خود در مرحله گروهی قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، تیم سانتوری ژاپن را شکست داد و به دومین برد متوالی خود دست یافت.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ 15 May 2022

تیم والیبال پیکان، در مقابل نماینده ژاپن به پیروزی رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این دیدار، پیکان با ترکیب اروین انگاپت، علی شفیعی، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، سعید معروف و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو، در برابر نماینده ژاپن قرار گرفت.
تیم پیکان تهران ست نخست این مسابقه را با توجه به هماهنگی بیشتر تیم سانتوری نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ به حریف ژاپنی واگذار کرد، اما در ست‌های دوم تا چهارم، توانست با تلاش و هماهنگی بیشتر، عملکرد بهتری از خود نشان داده و دو ست دوم و سوم را با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در ست چهارم نیز ۲۵ بر ۲۱ به برتری برسد.
در این مسابقه اروین انگاپت با ۱۹ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیم پیکان شد.
با این برد، پیکان توانست دومین برد خود را در این رقابت ها ثبت و با شش امتیازی که کسب کرده، صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات مسجل کند. پیکان فردا در سومین روز مسابقات، مقابل نماینده تایلند قرار خواهد گرفت.
با پایان بازی امروز و پیروزی تیم پیکان، تماشاگران ایستاده تیم پیکان را تشویق کردند. توماس توتولو مربی تیم ملی والیبال نیز در سالن حضور داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار