بازدید 26398
۷

حمایت جالب طارمی در توییتر از علی کریمی

کد خبر: ۱۱۱۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 14 May 2022

حمایت ستاره های ورزشی به خصوص فوتبالی ها از علی کریمی ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی ستاره ملی پوش پورتو از علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و انتقاد اخیرش که باعث برخی واکنش های غیرمنصفانه از سوی نماینده جریانات سیاسی شده بود، حمایت کرد. مهدی طارمی با انتشار توییتی از علی کریمی و انتقادش از وضعیت اقتصادی مردم حمایت کرد. ماجرا از وقتی آغاز شد که یکی از کاربران توییتر، بعد از انتقاد علی کریمی از قیمت نان، کاخ مجلل وی در لواسان را به رخ کشید.

حمایت جالب طارمی در توییتر از علی کریمی

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
ثروتمند بودن جرم نیست همه می دانند که علی کریمی چگونه به ثروت رسید اگر علی کریمی ثروتمند نباشد پس چه کسی ثروتمند باشد؟ اما تحصیل ثروت نامشروع بد است ساختن کاخ با رشوه و دزدی و قاچاق و رانت بد است
چه خوب است انسان کاخ مجلل داشته باشد و حواسش به فقرا هم باشد نه مثل مسئولین و آقازاده هاشون که از جیب مردم می خورند و طلبکار هم هستند
کاخ مجلل علی کریمی با پول خودشه نه از جیب مردم
علی کریمی باشه الگوی خودت. عکسشو قاب کن بزن رو دیوار خونه آن.
آقای طارمی شما فوتبالیست ها نون به همدیگه قرض میدین که اگر یک روزی در مورد خودت افشاگری شد علی کریمی هم بیا برات پیام قربونت شوم بزاره وگرنه شما چه میدانید گرانی چیست !!!!!
آقای علی کریمی بزرگ و اسطوره ایران و ایرانی است تا کور شود هرآنکس که نتوان دید چطور کاخ نمایندگان و آقازاده های تازه به دوران رسیده را نمی بینید آقای کریمی زحمت کشیده تا به اینجا رسیده یک شبه مثل بعضی ها به دست نیاورده است.
علی کریمی رزومه اش مشخصه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر