بازدید 33269

کالاهای احتکاری به ارزش ۴۱۰ میلیون در منزل مسکونی

در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طبق برنامه ‌ریزی‌ها، تمهیدات و ‏تاکیدات فرماندار ملایر، نظارت تیم‌های بازرسی بر روند قیمت و شبکه توزیع کالاهای اساسی ‏مردم در سطح بازار تشدید شد.‏
کد خبر: ۱۱۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 13 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از روابط عمومی فرمانداری ملایر همدان، تیم‌های نظارت و بازرسی و دستگاه‌های ذیربط در خصوص احتکار اجناس و مایحتاج مردم و گرانفروشی، نظارت‌های خود را افزایش دادند و اجناس کشف شده با قیمت مصوب، در اختیار مردم قرار گرفت.

در این زمینه با عملکرد بازرسان و تیم‌های نظارتی، چندین مغازه و انبار کالا که کالاهای اساسی را احتکار و انبار کرده بودند، کشف و با پیگیری‌های انجام شده، این واحدها باز شد و اجناس آنها در اختیار مردم قرار گرفت.

دیروز در پی گزارشی مبنی بر تخلیه ارزاق در یک واحد مسکونی، تیم‌های نظارت و بازرسی به همراه پلیس اقتصادی ملایر پس از کسب دستور قضایی از محل بازرسی کردند.

در این بازرسی ۶۹۲ عدد روغن فامیلا پنج کیلویی کشف شد که ارزش ریالی احتکار حدود ۲۱۰ میلیون تومان است.

همچنین در بازرسی از یک واحد مسکونی انواع ماکارونی، رشته سوپی و انواع روغن، ۱۶۰ کیلو شکر تنظیم بازار، سه تن برنج خارجی و دیگر اقلام احتکار شده کشف و ضبط شد، ارزش ریالی کالاهای احتکار شده حدود ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

گفتنی است؛ در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، تیم‌های بازرسی به صورت روزانه و به طور مستمر بر روند توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار نظارت می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر