بازدید 7755

افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره بار تهران

مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: فردا جمعه میادین از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۲۰ به صورت یکسره باز هستند.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 13 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران فردا از ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۰ به صورت یکسره باز هستند.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از میادین میوه و تره بار در روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) گفت: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران، فردا جمعه (۲۳ اردیبهشت) از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۲۰ به صورت یکسره باز هستند.

مصطفی پورنصیری با تاکید بر تدابیر و تمهیدات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای تامین و عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان افزود: تمامی ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان به میزان کافی در میادین میوه و تره‌بار موجود است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با آرامش خیال و اطمینان خاطر کالا‌های مورد نیاز خود را از این مراکز خریداری کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان برخوردار است، اظهار کرد: برای حفظ آرامش خانواده‌ها و تثبیت و تعدیل قیمت‌ها، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان