بازدید 3830
۵

بیمه سلامت داروهای تقویتی را پوشش نمی‌دهد

وزیر بهداشت گفت: بیمه سلامت داروهای تقویتی را پوشش نمی‌دهد
کد خبر: ۱۱۱۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 08 May 2022

عین‌اللهی، وزیر بهداشت در گفتگو با یک بخش خبر شبکه خبر گفت: ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از سه دهک پایین کشور از امروز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان بیمه سلامت می‌شوند. پیش از این ۴۰۰ هزار نفر در حاشیه شهرها به صورت آزمایشی بیمه شده بودند.

وی افزود: خدمات بستری تا ۹۰ درصد و خدمات سرپایی تا ۷۰ درصد برای این افراد توسط بیمه پرداخت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
خوبه که کل حاشیه نشین ها بیمه بشن ولی باید حق بیمه اینها رو دولت پرداخت کنه نه اینکه از خدمات بیمه شدگان فعلی کاسته بشه
بيمه سلامت هيچ چيزي را پوشش نمي ده
جناب وزیراولابیمه خیلی ازداروهای درمانی راهم پوشش نمیدهد ثانیا موضوعی جالب که با اینکه قیمتگذاری داروها با وزارت بهداشت است وبیمه سلامت هم یکی از زیرمجموعه های این وزارت ولی قیمت رسمی اعلامی ازسوی معاونت دارویی یک دارو با قیمت اعلامی بیمه فرق میکند ومابه التفاوت راباید بیماربدهد.مثلا سازمان دارویی قیمت یک دارو را 50 هزار اعلام کرده بیمه میگه نه 30 هزارتومن وفرانشیز30 هزاررومیده و20 تومن دیگه ازجیب بیمار. واقعا اینگونه بی نظمی وناهماهنگی در میان 2 سازمان که رئیس هردو معاون یک وزیرند خیلی جالبه.
لطفا داروخانه ها را ملزم به ارائه فاکتونر خوانا به مشتری نمائید لطفا قیمت داروها را در سامانه درج کنید تا مشتری بتواند گرانفروشی داروخانه ها را متوجه شود گاها داروخانه ها حتی پول دارویی را که نداشته اند نیز طبق نسخه از بیمار گرفته اند برای خود من پیش آمده است
داروی تقویتی از داروی اصلی مهم تر است چون مردم را از مریض شدن و مخارج و .... دور می کند حال با چه منطقی این تصمیم را گرفتند ؟؟؟؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی