بازدید 4537

پیرمرد ۹۰ ساله در هرمزگان قربانی کرونا شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ یک پیرمرد ۹۰ ساله در شهرستان پارسیان بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 04 May 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با ثبت این فوتی جدید، آمار فوتی های کرونا در هرمزگان به رقم ۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیر ۲۴۶ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند که از این شمار ۳۲ نفر در بیمارستان بستری بوده و پنج نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

دکتر نوروزیان با اشاره به شیب نزولی شیوع کرونا در هرمزگان، افزود: در حال حاضر بیشتر مناطق استان در وضعیت به نسبت کم خطری قرار دارند، اما هنوز این شرایط تثبیت نشده و لازمه حفظ آن و بهبود اوضاع، تداوم رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تکمیل واکسیناسیون است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون در استان سه میلیون ۴۶۸ هزار و ۴۶۸ دز واکسن کرونا تزریق شده که از این میزان، یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۶۷ دز در مرحله نخست، یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۱۷ دز در مرحله دوم و ۶۴۵ هزار و ۶۰۲ دز در نوبت سوم تزریق شده است.

دکتر نوروزیان با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کرونا از سوی شهروندان، گفت: در نتیجه انجام واکسیناسیون است که ما امروز شاهد کاهش فوتی ها و بستری ها در سراسر کشور از جمله استان هرمزگان هستیم و از همین رو تکمیل واکسیناسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم باید آن را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: اگرچه که شاخص ها همگی نشان از روند نزولی کرونا دارد، اما این به معنای پایان این بیماری نیست، زیرا که ما هنوز نگران ورود سوش های جدید بیماری از کشورهای شرق آسیا هستیم و از همین رو باید انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکلهای بهداشتی بسیار جدی گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست