بازدید 8935
۱۵ امتیاز فاصله در فاصله پنج بازی به انتهای فصل

بارسلونا بازهم باخت، رئال تقریبا قهرمان لالیگا شد

با توجه به اختلاف 15 امتیازی بارسا با رئال مادرید صدرنشین و 5 بازی باقی مانده از لالیگا، رئال مادرید به احتمال 99 درصد قهرمان این رقابت شده و فقط نیازمند از دست رفتن امتیاز از سوی بارسلوناست.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱ 25 April 2022

بارسلونا با پذیرش یک شکست خانگی غیرمنتظره دیگر اینبار برابر رایووایکانو، رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌یکم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) تیم بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رایووایکانو تیم چهاردهم جدول رفت و این بازی را برخلاف انتظار با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود باخت.

تنها گل این بازی در دقیقه 7 توسط آلوارو گارسیا به ثمر رسید و بارسلونا با وجود در نظر گرفته شدن 14 دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه دوم بازی نتوانست آن را جبران کند.

بارسایی‌ها که امیدوار بودند با کسب پیروزی در این بازی، فاصله‌شان را با رئال مادرید صدرنشین کاهش دهند و قهرمانی آن را تأخیر بیندازند، با قبول ششمین باخت‌شان در این فصل با 63 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند. این در حالی است که رئال مادرید با 78 امتیاز صدرنشین است.

به این ترتیب با توجه به باقی ماندن تنها پنج هفته دیگر تا پایان رقابت‌ها، رئال مادرید حتی با کسب یک امتیاز از بازی بعدی‌اش که شنبه هفته آینده در خانه برابر اسپانیول است، قهرمانی‌اش را قطعی می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر