بازدید 2969

تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌های قدر

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم شب‌های قدر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 23 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم شب‌های قدر، گفت: کلیه برگزار کنندگان و شرکت‌کنندگان مراسم شب‌های قدر باید حداقل دو دوز واکسن دریافت کرده باشند.

مهران معلم با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌های قدر اظهار کرد: مراسم شب‌های قدر باید در مساجد و حسینیه‌هایی که شرایط لازم بهداشتی را داشته باشند برگزار شود و کلیه برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در مراسم نیز باید حداقل دو دوز واکسن دریافت کرده باشند.

وی با بیان اینکه باید از ۲۰ درصد ظرفیت مسجد و یا حسینیه استفاده شود، افزود: رعایت تهویه مناسب (اگزوز فن سالم) و باز بودن درب و پنجره‌ها در محل برگزاری مراسم و سرویس‌های بهداشی الزامی است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر استفاده از ماسک توسط برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در مراسم گفت: در این اماکن تهیه و استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست نیز الزامی است و باید نظافت، شست‌وشو و گندزدایی کلیه اماکن و نقاط مسجد و حسینیه انجام شود.

معلم افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم برای هر نفر از هر طرف باید دو متر باشد. ارائه نذورات نیز تنها به صورت بسته‌بندی و حتی‌الامکان باید بیرون‌بر باشد.

وی با بیان اینکه حتما باید از استفاده لیوان‌ها و ظروف مشترک پرهیز شود، گفت: استفاده از صابون مایع در سرویس‌های بهداشتی نیز الزامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار