بازدید 15244

محمود عباس برای رژه "روز پیروزی" به روسیه می‌رود

سفیر فلسطین در مسکو همچنین گفت، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همیشه این دعوت را پذیرفته و تا حد امکان در مناسبات رسمی روسیه شرکت داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 21 April 2022

به گزارش تابناک، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سفیر فلسطین در مسکو اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حال برنامه‌ریزی برای سفر به روسیه و حضور در رژه‌ای نظامی است که روز پیروزی بر آلمان نازی در نهم ماه مه برگزار خواهد شد.


 عبدالحفیظ نوفل، سفیر فلسطین در روسیه خاطرنشان کرد، وضعیت دشوار فلسطین امکان دارد تغییرات جدی‌ای را در برنامه ریزی‌های محمود عباس ایجاد کند.

نوفل در ادامه افزود، محمود عباس احترام زیادی به عید پیروزی و به شرکت‌کنندگان در مراسم‌ها و فعالیت‌های آن و کهنه سربازان جنگ بزرگ میهنی قائل است و برای حضور در مسکو و مشارکت در رژه پیروزی در نهم ماه مه به مسکو برنامه‌ریزی می‌کند.

وی تاکید کرد: اما وضعیت کنونی مسجد الاقصی و شهر قدس نگران کننده و سخت است و این وضعیتی است که ارتش اسرائیل به ما تحمیل کرده است و احتمال دارد تاثیر جدی‌ای بر برنامه‌های محمود عباس از جمله مشارکت در این مراسم در روز پیروزی در روسیه بگذارد.

سفیر فلسطین در مسکو همچنین گفت، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همیشه این دعوت را پذیرفته و تا حد امکان در مناسبات رسمی روسیه شرکت داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی