بازدید 4332

محدودیت ترافیکی آخر هفته در جاده‌های شمال

پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را در جاده‌های منتهی به شمال اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 20 April 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی کشور را برای روزهای چهارشنبه تا شنبه مورخ 31 فروردین تا سوم اردیبهشت اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت

از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 31 فروردین تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ سوم اردیبهشت از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج ـ چالوس

الف: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

ب: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز پنجشنبه یکم اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 16 تا 24 از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ج: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای جمعه و شنبه، دوم و سوم اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 14 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز

الف: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 31 فروردین و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ یکم تا سوم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

ج: تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه و شنبه مورخ دوم و سوم اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 تا 22 همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آبسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی