بازدید 5298

سقوط پاراگلایدر و مرگ مسافر

کد خبر: ۱۱۱۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 18 April 2022

سقوط پاراگلایدر در مسیر کوه فیله‌ قوس در مریوان منجر به مرگ مسافر و مصدوم شدن خلبان شد.

به گزارش خراسان، عصر روز شنبه دو پسر جوان سوار بر پاراگلایدر روی کوه فیله‌ قوس مریوان در حال پاراگلایدرسواری بودند که کنترل خود را از دست دادند و به‌دلیل سقوط، مسافر آن جان خود را از دست داد و خلبان هم مصدوم شده است.

کامران رحیمی، مسئول انجمن ورزش‌های هوایی شهرستان مریوان در این باره گفت: خلبان این پاراگلایدر جوان 14 ساله‌ای به نام ژوبین فرزند یک مربی پاراگلایدر بوده که خودش مجوز پرواز نداشته و غیر قانونی پرواز کرده باعث کشته شدن یک نفر شده است.

در این حادثه خلبان به‌دلیل نداشتن مهارت کافی، شرایط هوایی نامناسب و تجهیزات فرسوده دچار سقوط از فاصله ۶۰ متری شده است. حادثه سقوط پاراگلایدر در محوطه پروازی زریوار در ساعت 20و17 دقیقه عصر شنبه در مسیر پروازی این دریاچه اتفاق افتاد که متأسفانه در این حادثه ناگوار مسافر این پرواز به نام برهان که جوانی ۲۵ ساله بود فوت کرد و خلبان پاراگلایدر نیز مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

مسئول انجمن ورزش‌های هوایی شهرستان مریوان با بیان اینکه این پرواز بدون هماهنگی انجمن انجام شده است، عنوان کرد: متأسفانه سایت‌های پروازی در تمام ایران نظارت خاصی ندارند و مانند سالن‌های ورزشی که دروازه ورودی خاصی دارند و قابل کنترل است، این رشته ورزشی این امکان را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست