بازدید 3986

ارائه خدمات به ۱۸۰۰ معتاد متجاهر در استان فارس

سرپرست اداره کل بهزیستی فارس اعلام کرد که ۱۸۰۰ معتاد متجاهر در مرکز ماده ۱۶ و ۱۴ کمپ ماده ۱۵ بهزیستی استان خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 13 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدرضا هوشیار سه‌شنبه ۲۳ فروردین در اولین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری فارس، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت معتادان متجاهر و کمپهای ماده ۱۶ بیان کرد: در حال حاضر یک مرکز ماده ۱۶ مختص بیماران معتاد متجاهر داریم و ۱۴ کمپ ماده ۱۵ برای نگهداری معتادان متجاهر با بهزیستی فارس همکاری می‌کنند.

او افزود: تاکنون ۱۸۰۰ بیمار در این مراکز بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۰۲ نفر معتادان زن و مابقی مرد هستند.

سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در تشریح خدمات کمپ‌های تحت نظارت برای این افراد گفت: نگهداری، درمان، برگزاری کلاسهای آموزشی و فنی حرفه‌ای و انجام مشاوره‌های روانشناختی و مددکاری از خدمات ارائه شده به این افراد است ضمن اینکه ۱۳۲ نفر از معتادانی که در شیراز بستری بودند بعد از غربال و تعیین منطقه بومی به کمپ‌های بهزیستی در شهرستان‌های داراب،فیروز آباد،آباده،فسا و مرودشت اعزام شدند.

هوشیار در خصوص پرداخت هزینه نگهداری این افراد خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد هزینه با شهرداری و ۵۰ درصد با ستاد مبارزه با مواد مخدر است و بهزیستی متولی نگهداری این افراد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار