بازدید 5022
عضو هیات رییسه مجلس :

وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟

سلیمی گفت: گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 12 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری شفاهی با بیان اینکه انتشار لیست ابربدهکاران بانکی کار درستی بود، گفت: سوال اصلی این است کدام امضای طلایی موجب شد آنها از بانک‌ها وام بگیرند و این آقایان در ستاد چه کسی رژه می‌رفتند؟ ای کاش اطلاعات تکمیلی نیز به زودی اعلام شود.

وی ادامه داد: باید دولت در جهت حذف شرکت‌های واسطه هرچه سریعتر لایحه تعیین تکلیف این نیروها را به مجلس ارائه دهد چون ظلم مضاعفی به نیروهای شرکتی وارد می‌کند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری گفت: یک روز قیمت تولیدکننده و یک روز قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج می‌شود که این موضوع هم فروشندگان و هم مردم را سرگردان کرده است، از سوی دیگر گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند. تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۳
اگر بلد نیستید دومینوی کاهش ارزش ریال را متوقف کنید لطفا کنار بروید. با تشکر.
تا ابد و یک روز . . .
تا وقتی هوا تاریک نشده تماشا خواهندکرد.
خود مسئولین دلال هستن از خداشونه قیمتها بالا بره چون سود سرشاری ازش میبرن
وقتی افرادی درحد بخشدار رو وزیربکنند چه کاری غیرتماشا ازدستشون برمیاد.فقط حیف شد باغگلی هم وزیرنشد.
تاروزیکه.مردم.به.خ.بیان
تا وقت گل نی!!؟؟
اونایی که با ولع رفتن رای دادن و فکر میکنن این دولت و اون دولت و این جناح و اون جناح توو این مملکت تاثیر داره تحویل بگیرن.
جواب سوال واضح است تا جایی که سوی چشمشان اجازه بدهد!!! ضمنا اصلا آب در دل کسی تکان نخورد همانطور که رییس جمهور فقر مطلق را با یک دستور انقلابی از بین بردند همانطور که انحصار خودرو را با یک دستور از بین بردند همانطور که جلوی گرانی دارو را با یک دستور گرفتند و و و ... این بار هم با یک دستور انقلابی جلوی تمام این گرانی ها را خواهند گرفت!!افق روشن است!!!علی برکت ا...!!!
تا وقت گل نی
تا وقت گل نی
از ماون اقتصادی بپرس
فساد فساد فساد
تا زمانیکه مردم تماشا میکنند
تماشا نکنن چکار کنن؟ مگه سواد دارن یا میخوان چیزی به نفع مردم باشه؟
ایشالا مراقبت می کنند شما خودتو مشغول به طرح صیانت و جداسازی پارک ها و مقابله با روزه خواری و اینجور چیزا کن
تازمانیکه مردم در مقابل افزایش ساعتی قیمتها بی تفاوتند وعکس العملی نشان نمیدهند همچنان روندافزایش قیمتها ادامه خواهد داشت
تا زمانی که باور شود تورم ترمزش کشیده نشده و هنوز صعودی است
کلا انگار تو دارالترجمه حکومتی وظیفه وزیر تماشا کردن و
دادن دستورات بی ثمره .
عزیز دل برادر کاری نمیتونن بکنن قبلا پول نفت و گاز و برق و صادرات غیر نفتی و فروش خاک و معدن و .... میامد تو کشور هر چی میخوردن و به مردم میدادن هنوز خیلی باقی میماند وزارت اینطوری رو حتی یک چوب هم که باشه میچرخونه الان هزینه دولت زیاد و درآمد کم الان سواد میخواهد بهش میگن اقتصاد دان سیاست مدار و ... که تو این دولت دیده نمیشه
وزرا تا کی می‌خواهند افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند؟
تا زمانیکه روی صندلی وزارت نشسته اند به محض بلند کردنشون از صندلی مسئولیت میشن منتقد و زبونشون باز میشه
بعداز ۵۵ سال کاروزندگی در ایران پارسال به کانادا مهاجرت کردم و در همان زمان ورودم یک دستگاه تویوتای کرولا ۲۰۲۱ خریدم از دم قسط ماهی ۲۸۰ دلار که قیمت نقدش با دلار ازاد زیر ۵۰۰ میلیون درمیاد
حالا امکانات امنیت وقیمت نازل این خودرو را مقایسه کنید با فرغون های ساخت داخل
بخدا مردم مظلومی داریم
روزی نیست که بخاطر مهاجرت به کانادا ( هرچند دیر) خدا را شکر نکنم تنها حسرتم اینه که چرا زودتر نیامدم و ۵۵ سال از عمرم تلف شد
تا وقتی مردم صداشون دربیاد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی