بازدید 29360
۶
گزارش

تلاش مشاور مغضوب شهاب؛ خطر خطیر اطراف فدراسیون فوتبال

علی خطیر مدیری پرهیاهو و جنجال محور که تا کنون جبهه‌های مختلفی در مسندهای مدیریتی‌اش در فوتبال ساخته است، حالا بار دیگر برای تصاحب صندلی دبیرکلی فدراسیون فعال شده است و می‌خواهد از فرصت عزل موقت عزیزی خادم بهره بگیرد
کد خبر: ۱۱۱۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 07 April 2022

علی خطیر را لابد می‌شناسید؟ یکی از چهره های جنجالی و علاقمند به حضور و فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال که نامش تقریبا از اوایل دهه 90 به شکل‌های مختلف در فوتبال ایران مطرح شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مهره خارج‌نشین که بعداز مدتی معاونت دبیرکلی در دوره محمدرضا ساکت و درگیری معروف با دستیار کی‌روش در کمپ تیم ملی، به استقلال گره خورد و مدتی نیز همه‌کاره این باشگاه محسوب می‌شد، حالا بار دیگر علاقمند به حضور دوباره در فدراسیون فوتبال است اما در پست و جایگاهی بالاتر که از راه ریاست شهاب الدین عزیزی خادم به آن نرسید.

خطیر زمانی به عنوان معاون دبیرکل فدراسیون همچنین دوره دیگری معاون باشگاه استقلال از چهره های خبرساز فوتبال به شمار می رود. حامیان و نزدیکانش او را به عنوان مدیری توانمند و متخصص معرفی می کنند و مخالفان و دشمنانش اتهامات بعضا سنگینی را به او نسبت می دهند.

تلاش مشاور مغضوب شهاب؛ خطر خطیر اطراف فدراسیون فوتبال

با این وجود آنچه در خصوص علی خطیر برای دو طرف اثبات شده به نظر می رسد این است که معمولا در زمان تصدی مسئولیت به کانون جنجال و حاشیه مبدل شده ، در فضای رسانه ای و مجازی اخبار ، تحلیل ها و گزارش های حواشی زیادی در خصوص او مطرح بوده و البته بارها اقدام به شکایت کرده و یا از وی شکایت شده است.

خطیر در تبادل بیانیه ها و مصاحبه های جنجالی شهرت داشته و در پایان هم با محرومیت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان فعالیت در این حوزه را ندارد.
نکته جالب توجه در خصوص خطیر حضور وی در کمپین انتخاباتی شهاب عزیزی خادم بود. معاون سابق باشگاه استقلال از دوستان و همراهان نزدیک رئیس معزول فدراسیون به شمار می رفت و حتی گفته می شد برنامه های وی را نیز خطیر تهیه کرده با این توافق که در صورت پیروزی در انتخابات به عنوان دبیرکل فدراسیون انتخاب و معرفی شود.

پس از ورود عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال این شایعه در فضای مجازی مطرح بود که رئیس جدید اجازه استفاده از خطیر را ندارد و همین موضوع موجب آغاز اختلافات دو طرف شد. در ادامه مشاور دیروز به منتقد جدی عزیزی خادم مبدل شد و بارها به صورت رسمی علیه رئیس وقت فدراسیون فوتبال موضع گیری و افشاگری کرد!

حالا و بعد از عزل موقت شهاب عزیزی خادم دوباره موضوع حضور خطیر در فدراسیون فوتبال مطرح شده ، معاون سابق دبیرکل فدراسیون و معاون سابق باشگاه استقلال که ظاهرا هنوز با محرومیت کمیته اخلاق مواجه است و با این وجود در این سال ها نشان داده که به پست گرفتن در فدراسیون و یا باشگاه‌های پرطرفدار علاقمند است.

خطیر البته همراهان و حامیانی نیز برای ورود به فدراسیون در این مقطع دارد اما در این مسیر با موانع جدی نیز مواجه خواهد بود. برخی از مخالفان و منتقدانش او را با ماجرای دردسرهای آسیایی پرسپولیس و پرونده معروف النصر مرتبط می‌دانند ، برخی دیگر تصاویر و فیلم های جنجالی مثل ماجرای درگیری با بازیکن خارجی استقلال را مطرح می کنند و در نهایت بازگشت او به فوتبال در هر جایگاهی خالی از حاشیه و مخالفت های گسترده فضای مجازی نخواهد بود.

باید دید خطیر که حضور دوباره‌اش در فوتبال می تواند خطر بروز اختلافات، درگیری ها و جنجال های گذشته را در این فضای به شدت ملتهب به همراه داشته باشد می تواند در این مقطع و شرایط آشفته فدراسیون با فشار حامیانش راهی به درون ساختمان سئول پیدا کند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بهترین قراردادها رو برای استقلال بست. صیاد متش و حسینی که پول خوبی نصیب استقلال شد. دوستان پرسپولیسی و فضای رسانه ای قوی اونها آنقدر هیاهو ساختند تا ایشون نتونه کار کنه. مافیای سرخ در خطر است
از نظر مافیای رسانه فقط کسانی می توانند پست و مقام داشته باشن که زیر پرچم سرخ قرار بگیرن
کارلوس کیروش را برگردانید
دکتر خطیر فی الواقع یکی از متخصص ترین مدیران فوتبالی در حال حاضر کشور است که فوتبال را به خوبی می فهمد و واقعا جای او در مدیریت فوتبال کشور خالی است .
جناب آقای خطیر همواره مدیر توانمندی بوده و اینو بارها و بارها به اثبات رسونده
از همه نظر مناسبترین فرده قوانین به روز را میدانه
زبان قوی
تحصیلات حقوقی
و مهمتر از همه دوستی با اینفانتینو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی