بازدید 6805
محمد محمدی:

جام‌جهانی عادت شده، کمک کنید برویم المپیک

کد خبر: ۱۱۱۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 29 March 2022

محمد محمدی پس از دیدار تیم ملی امید مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به لطف خدا هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و هم دو بازی خیلی جدی و محکم را انجام دادیم. مخصوصا بازی امروز، پرسپولیس تیم بزگری است و با نفرات اصلی آمده بود. این بچه ها کوه انگیزه هستند. سرمربی خوب به نام مهدوی مهدوی کیا بالای سر آن ها است. تمام تلاشمان این است که این بچه ها کسب تجربه کنند و برای بازی های مقدماتی المپیک پاریس آماده شوند.

وی در مورد عدم برگزاری بازی در زمین اصلی ورزشگاه آزادی و اینکه آیا پولی خواسته شده، گفت: متاسفانه هماهنگی‌های لازم انجام نشد و نتوانستیم آنجا بازی کنیم. قراردادی تنظیم شده بود و ظاهرا مبلغی را درخواست کرده بودند. یک تعرفه‌ای دارند و متاسفانه ما دیر اقدام کردیم. اگر زودتر می گفتیم شاید هماهنگی ها زودتر انجام می شد. طبق تعرفه نه چیزی بیشتر خواستند و نه کمتر، اما با دوستان صحبت کردیم گفتند بهتر است همینجا (زمین آکادمی فوتبال) بازی کنیم.

سرپرست تیم امید در مورد گلایه مهدوی کیا از نبود بازی های تدارکاتی و غیبت در دبی کاپ، عنوان کرد: او حق دارد. ما مقداری عقب هستیم و کارمان هم بسیار سخت است. با توجه به تفکر مهدوی کیا که می خواهد با بچه های 21 سال یعنی کسانی که می توانند کمک کنند به المپیک پاریس برویم، کارمان بسیار سخت است. عقبیم و تمام تلاشمان را می کنیم که زمان از دست رفته را با زحمت بچه ها و صبح و بعدازظهر تمرین کردن جبران کنیم. از تمام دوستان خواهش می کنم کمک کنند. این تیم پتانسیل بالایی دارد. نیاز به بازی های قوی تر و خارجی داریم. این بچه ها باید بیرون از ایران با تیم های قوی آسیا بازی کنند تا ان شاالله با تیم کامل برای مساقات مقدماتی اماده شویم.

محمدی در خصوص اینکه آیا ممکن است تیم ملی امید بازهم دچار تغییر و تحولات در کادرفنی شود، گفت: در حال حاضر هم فدراسیون فوتبال و هم کمیته ملی المپیک تیم ملی امید را همه جانبه حمایت می کنند. دغدغه مهدوی کیا همین بچه ها است. اصلا به دنبال جا به جایی یا اتفاق خاصی نیست. در مورد گذشته نمی توانم اظهار نظر کنم چون نبودم اما مطمئنا اگر این تیم حمایت شود با کادرفنی خوبی که داریم اتفاقات خوبی رقم می خورد. جام جهانی رفتن برای مردم عادی شده، همه منتظرند که ان شاالله تیم امید به المپیک پاریس صعود کند. اگر این تیم حمایت شود، مطمئنا می توانیم به راحتی صعود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار