بازدید 44779
۳

پادگان ارتش در مشهد جابجا می‌شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بررسی مشکلات شهرداری مشهد و ارتش، منجر به توافقنامه‌ای اصولی میان دوطرف برای جابجایی یک پادگان ارتش شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 17 March 2022

 

به گزارش  تابناک به نقل از «خبرآنلاین» ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه حل و فصل اختلافات میان شهرداری مشهد، ارتش و آستان قدس رضوی پیرامون موضوع جابجایی پادگان مشهد از داخل شهر و انتقال آن گفت: بعد از دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حل و فصل اختلافات در خصوص اراضی مربوط به پادگان مشهد و وکالتی که شهرداری مشهد و نیروی زمینی ارتش به سازمان قضایی نیروهای مسلح دادند، چندین جلسه مقدماتی میان نمایندگان این سازمان با نمایندگان شهرداری و ارتش برگزار شد.

وی افزود: جلسه مشترک ۴ ساعته‌ای که هفته گذشته از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح و با حضور فرمانده نیروی زمینی و نماینده حقوقی ارتش، شهردار مشهد، رئیس شورای شهر مشهد، نماینده مسکن و شهرسازی و نمایندگان آستان قدس رضوی برگزار شد، منجر به یک توافقنامه اصولی میان شهرداری مشهد و ارتش شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه بر اساس این توافقنامه اختلافات موجود میان شهرداری مشهد و ارتش به پایان رسید و بنا شد که نقشه جامع نیز از سوی نمایندگان شهرداری، ارتش و آستان قدس ترسیم و به شورای عالی شهرسازی و معماری تحویل شود، گفت: نماینده شورای عالی شهرسازی و معماری نیز در این جلسه به مشکل خاصی برخورد نکرد.

حجت‌الاسلام پورخاقان افزود: دیدگاه‌های نمایندگان آستان قدس رضوی نیز در این موافقت‌نامه منظور شده است تولیت آستان قدس رضوی هم دستور دادند تا آنجا که امکان دارد در خصوص قدرالسهم مربوط به ارتش کمک شود، ولی متاسفانه نسبت به قدرالسهم شهرداری، هنوز اختلاف وجود دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه در این توافقتنامه صراحتا بیان شده که ارتش با بازگشایی دو خیابان امتداد شهید فیاض‌بخش و شهید نامجوی دو موافق است، تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی میان شهرداری مشهد و ارتش وجود ندارد و از طرف دیگر مشکلات میان ارتش و آستان قدس نیز حل شد و امیدواریم که اختلافات باقی مانده نیز هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳
بهترین زمین خارج دارن از ارتش می گیرن .اون وقت هیچ چیز به ارتش نمیدن.
خیلی ها چشم شون دنبال زمین های ارتش است. همین تهران.
اینم از ارتش بگیرید


هر چی زمین ارتش بوده گرفتن و ارتش رو دارن از شهرها به حاشیه میرونن
وای بر شما
َخیلی خوب دارید میرید جلو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی