بازدید 23571
۱

آخرین قیمت پراید، پژو و دنا ؛ جدول جدیدترین قیمت‌ها

قیمت خودرو در روزهای پایانی سال با نوساناتی در بازار خودروی کشور همراه شد. آیا این نوسانات در سال آینده نیز ادامه دارد؟
کد خبر: ۱۱۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 17 March 2022


به گزارش تابناک به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۹۰ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با سه میلیون تومان افزایش، در قیمت ۴۷۲ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با دو میلیون تومان کاهش، به ۳۵۲ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار
نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو، چهار میلیون تومان افزایش داشت و به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۱۷ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک با دو میلیون کاهش قیمت، به ۴۴۰ میلیون تومان رسید. تارا اتوماتیک سه میلیون افزایش قیمت داشت و به ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
فیروز نادری، کارشناس خودرو گفت: در حال حاضر تنها مذاکرات وین بر قیمت‌ها و بازار خودرو تاثیر می‌گذارد. عواملی مانند جنگ اوکراین و روسیه بر بازار خودرو کشور تاکنون تاثیری نداشته است. به نظر نمی‌رسد در سال آینده نیز تاثیرگذار باشد.

اما پیش از این فربد زاوه، کارشناس خودرو گفته بود: پیش‌بینی می‌شود که با تداوم جنگ روسیه و اوکراین در زمستان سال آینده تولید خودرو با رکودی تاریخی مواجه شود. به‌اینها باید بحران انرژی، کمبود تراشه و چیپ و نوسان رمزارزها را اضافه کرد. در نتیجه افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت خودرو در بازارهای جهانی طی یک سال آینده دور از ذهن نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
نصف می‌شود قیمت‌ها نخرید که پشیمون میشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی