بازدید 37079
۶
قلعه نویی اعلام کرد:

اعاده دادرسی گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی قبول شد

کد خبر: ۱۱۱۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 17 March 2022

سرمربی گل‌گهر در مورد ماجرای پرونده بازیکن گابنی و کسر 7 امتیاز از این تیم اظهار داشت:‌ در رأی سایپا و پیکان آمده و دادگاه CAS گفته که نتیجه از نظر ما چیزی است که در زمین اتفاق می‌افتد.

وی در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص اینکه این دو پرونده با هم قابل قیاس نیستند، گفت:‌چرا، من توضیح می‌دهم. بحث بازیکن مجاز و غیرمجاز است. دادگاه CAS همه این‌ها را می‌داند. در نهایت می‌گوید از نظر ما آنچه که در زمین اتفاق افتاده ملاک است. حالا اشتباهات کجا انجام شده باید آنجا برخورد شود. مثلاً در بازی پیکان بازیکن غیرمجاز بوده، یک تعویض اضافه انجام شده ولی مقصر که بوده؟ داور چهارم بوده یا هر فرد دیگری کاری نداریم. اتفاقا مسأله ما خیلی راحت‌تر از آنها است. ما می‌خواستیم بازیکنی را با ماهی 5 هزار دلار بگیریم. نرفتیم بازیکنی بگیریم که سه سال است بازی نکرده و 600 هزار یورو هم پول داده باشیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: کل قرارداد آن بازیکن و باشگاه و مدیر برنامه‌اش حدود 70 هزار دلار شده بود. ما سوم آبان نامه زدیم که جناب بهاروند با این بازیکن با این مشخصات می‌خواهیم قرارداد ببندیم. داستان کرونا وجود داشت و بازی‌های ملی معلوم نبود. آن هم در آفریقا که داستان‌های خاص خودش را دارد. مدیرعامل باشگاه ما که از انسان‌های مخلص و جزو خدمتگزاران است به سازمان لیگ نامه زد. استعلام گرفت که آیا می‌توانیم با این بازیکن قرارداد ببندیم یا خیر؟

سرمربی گل‌گهر افزود: چرا این کار را کردیم؟ چون تجربه‌ای از ذوب‌آهن و کی‌روش استنلی داشتم. او را با 100 هزار دلار آوردیم. یکبار نزدیک به آقای گلی شد و یک بار هم آقای گل مشترک شد. این خدمت به ورزش مملکت است یا برویم مربی مانند ویلموتس بیاوریم؟ من می‌روم از جایی بازیکن انتخاب می‌کنم و می‌آید چندین سال به فوتبال این مملکت خدمت می‌کند. یکی هم همین دفاع سپاهان( گئورگی ولسیانی). این بازیکن را خودم به گرجستان رفتم دیدم و با کمترین هزینه آوردم.

وی با اشاره به پاسخ استعلام توسط سازمان لیگ عنوان کرد: ما نامه زدیم، دوستان 13 آبان به ما گفتند این بازیکن مشکل ندارد. در حق ما اجحاف و ظلم شد. هر اتفاقی قرار است بیفتد خوب است در زمین، نتیجه گرفته شود. این حرف بالاترین مقام قضایی دادگاه CAS است. این دادگاه فقط یک مورد را 3 بر صفر می‌کند. در رأی پیکان و سایپا هم آمده که ما به آن استناد می‌کنیم. می‌گوید اگر شرط‌بندی یا تقلبی شده باشد آن نتیجه باید سه بر صفر شود. در بقیه موارد نتیجه‌ای که به دست آمده ملاک است. در این موارد تیم‌هایی که مظلوم هستند و پشتوانه ندارند سرشان بریده می‌شود. اگر تیم‌های دیگر بودند یقیناً این کار را نمی‌کردند و قانون عوض می‌شد. متأسفانه در کشور ما قانون قائم به شخص است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا پرونده بازیکن گابنی در دادگاه CAS‌ است، عنوان کرد: ما اعاده دادرسی دادیم هنوز نوبت آن نشده، دو سه مدرک جدید داریم که بابت همان‌ها فکر می‌کنم اعاده دادرسی قبول شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
واقعا درست میگوید این کار واقعا تمرکز تیم خوب گل گهر را بهم زد قهرمان شدنش دور از دسترس نبود
امیرخان
مسئله مهم این قضیه جعل مدارکه
نه اشتباه فوتبالی و غیره
جعل و کلاهبرداری
انشالله که مورد قبول دادگاه CASقراربگیرد و حق به حق دار برسد. اگر تیمی واقعا خوب است وعرضه دارد باید در زمین نتیجه بگیرد نه از طریق این مسخره بازی ها.
موقعی که با مدارک جعلی ایمیل جعلی و امضا جعلی بازیکن آوردین بتید فکرشو میکردین
خواهشا الان استقلال در حاشیه امنیت قرار داره حق گلگهرو بهش بدین فدراسیونیهای نامرد و پلید
برام فقط یه چیز جای سوال داره عزیز دل قلعه نویی شما فقط ادا در نیاری .حق قانونی شما اینه که از تیمت دفاع کنی ولی بازگو کردن اونم بصورت بزرگنمایی قبل دربی نشونه کینه و کدورتی که در دل شماست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی