پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۸ اسفند

بعد از چند روز صعود و سبزپوشی شاخص‌ها امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، سرانجام شاخص‌ها عقب گردی را تجربه کردند. خروج پول حقیقی هم دوباره امروز رقم خورد. در گفتگو با وحید درزی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 08 March 2022

به گزارش بورس تابناک، بعد از چند روز صعود و سبزپوشی شاخص‌ها امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، سرانجام شاخص‌ها عقب گردی را تجربه کردند. خروج پول حقیقی هم دوباره امروز رقم خورد. در گفتگو با وحید درزی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

وحید درزی کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با نبض بورس گفت: باتوجه به آن که بازار در اغلب روزهای این هفته مثبت و از لحاظ فنی (نموداری) قدرتمند ظاهر شد؛ به نظر می‌آید طبیعی است که طی یک تا دو روز شاهد استراحت و بازیابی وضعیت و دوری از هیجانات باشیم که شروع آن امروز رقم خورد.

وی افزود: انتظار می‌رود که در آخرین روز کاری هم تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار باشد و قطعا نوسانات در محدوده رنج و حتی بی‌رمقی یا کاهش اندک هم آسیبی به روند شکل گرفته شده نخواهد زد.

درزی عنوان کرد: از آنجایی که بعید است تا فردا خبر مشخصی از احیای برجام منتشر شود و این مساله به آخر هفته موکول شده است، شاید روال ذهنی سهامداران تغییر چندانی نداشته باشد و البته باید در نظر گرفت که برخی از فعالان بازار این چهارشنبه را برای فروش سهام با توجه به تارگت های قبلی مناسب می دانند، اما به هرحال شاخص کل، خودش را از موقعیت بی تصمیمی هفته گذشته جدا کرد و بعید است با اصلاح روند در روز چهارشنبه مواجه شویم.

وی افزود: نوسان مثبت و شارپی پایان هفته می تواند شاخص را در وضعیت تکنیکالی مطلوبی قرار خواهد دهد.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم