بازدید 3322

کشف بیش از ۳۷ هزار ماده محترقه در ارومیه

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۳۷ هزار و ۶۹۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 24 February 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ بابک فرشباف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس ارومیه در پی گزارش مردمی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم افرادی که اقدام به فروش مواد محترقه می کردند، را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس انبار دپوی مواد محترقه خطرناک را که در یکی از محلات ارومیه بود را شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران با کسب مجوز قضایی محل مورد نظر را بازرسی و در این سرکشی تعداد ۳۷ هزار و ۶۹۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ فرشباف گفت: در این رابطه یک انبار محل نگهداری مواد محترقه پلمپ و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی از مردم خواست مراقب فرزندان خود باشند تا دچار آسیب و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست