بازدید 22398
طباطبایی از نامزدهای بسکتبال کنار گذاشته شد

ردصلاحیت رییس فدراسیون در انتخابات جدید

چهار کاندیدا به نام‌های شاپور یاوری، کرم احمدیان، حمید عباسی و جواد داوری تأیید صلاحیت شدند. برای بازی‌های انتخابی تیم ملی نیز از این چهار کاندیدا به همراه رؤسای هیات‌ها، حمید سجادی وزیر ورزش و پیشکسوتان دعوت می‌شود
کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 22 February 2022

مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال پس از سه بار‌ تعویق، روز دوشنبه نهم اسفند 1400 برگزار خواهد شد. این در حالی است که هنوز، اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده برای شرکت در مجمع از مبادی رسمی اعلام نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهیار عسگریان سرپرست موقت فدراسیون بسکتبال در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات گفت:‌ در این موارد باید از دبیر مجمع سؤال کنید. مجمع در این مورد، نهاد بالادستی است. البته در این مورد، منصور اردستانی سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال نیز پاسخگو نبود.

عسگریان در شرایطی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اعلام بی‌خبری می‌کند که به صراحت در مورد چهار کاندیدا با برخی رسانه‌ها صحبت کرده است: «طبق نامه‌ای که از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم چهار کاندیدا به نام‌های شاپور یاوری، کرم احمدیان، حمید عباسی و جواد داوری تأیید صلاحیت شدند. برای بازی‌های انتخابی تیم ملی نیز از این چهار کاندیدا به همراه رؤسای هیئت‌ها، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و پیشکسوتان دعوت می‌شود تا در سالن آزادی قوت قلبی برای ملی‌پوشان باشند. امیدوارم با دو برد بزرگ و خوب به استقبال مجمع انتخاباتی برویم».

ردصلاحیت رییس فدراسیون در انتخابات جدید

شنیده‌ها حاکی از آن است که رامین طباطبایی رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال در آخرین تلاش‌های خود از مسئولان خواسته تا مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال را اواسط اسفند به تأخیر بیندازند، ولی تعویق چهار باره انتخابات قطعاً شائبه همراهی وزارت ورزش با رئیس پیشین و پرحاشیه فدراسیون بسکتبال را به اذهان متبادر خواهد کرد.

مجموع انتخابی فدراسیون بسکتبال به گفته محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، روز دوشنبه نهم اسفند برگزار می‌‌شود و تا الان صحبتی مبنی بر تعویق انتخابات نبوده است. اهالی بسکتبال امیدوارند برگزاری مجمع فدراسیون، پایانی بر حاشیه‌های این ورزش دانشگاهی و المپیکی و ثبات مدیریتی آن در همه بخش‌ها باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان