بازدید 24518
۴
گزارش

سراجی رفت؛ پایان مدیری که باشگاه سایپا را به خاک نشاند

مهرداد سراجی با پیشینه رییس دفتری سعیدلو در سازمان تربیت بدنی، در مهر سال ۱۳۹۹ سکان مدیریتی باشگاه سایپا را در دست گرفت و در مدت 16 ماه با انبوهی از رکوردهای منفی و جنجال های مختلف از جمله انتصاب مشاوران، امروز به‌صورت رسمی از جمع خودروسازان جدا شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 19 February 2022

دوران تاریک مدیریت مهرداد سراجی در باشگاه سایپا با سقوط تیمهای فوتبال و والیبال نارنجی ها به لیگ دسته اول، به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، وی که از کرسی مدیرعاملی سایپا نهایت استفاده را برد و غیر از انتخاب به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تحت لوای نماینده باشگاه ها، مدتی هم رییس کمیته فوتسال در فدراسیون فوتبال شده بود، سرانجام در باشگاه سایپا به پایان کارنامه ناکام و منفی خود رسید.

سراجی رفت؛ پایان مدیری که باشگاه سایپا را به خاک نشاند

در دوره سراجی تیم بانوان فوتسال سایپا قهرمان ایران، منحل شد و در چند رشته نیز تیمهای این باشگاه پرسابقه با سرنوشت انحلال مواجه شدند. او طی مدت کوتاه مدیرعاملی خود بارها سرمربیان را تغییر داد و سایپا را که تا کنون سقوط نکرده بود؛ به تیمی در لیگ دسته اول فوتبال بدل کرد که برای فرار از سقوط به دسته دوم می جنگد!

مهرداد سراجی با پیشینه رییس دفتری علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی و معاونت اجرایی دوره احمدی نژاد، در مهر سال ۱۳۹۹ سکان مدیریتی باشگاه سایپا را در دست گرفت و در مدت 16 ماه با انبوهی از رکوردهای منفی و جنجال های مختلف از جمله انتصاب مشاوران، امروز به‌صورت رسمی از جمع خودروسازان جدا شد.

سراجی که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم به شمار می‌رود، پنجشنبه برای دو ساعت سرپرست فدراسیون فوتبال شناخته می شد اما بعدا معلوم شد که چنین خبری ساختگی بوده و صخت نداشته است و او حتی بین گزینه های سرپرستی نیز نبوده است.

سراجی رفت؛ پایان مدیری که باشگاه سایپا را به خاک نشاند

سراجی که طی هفته گذشته با اعتراض کارکنان باشگاه مواجه شده بود، امروز (شنبه) در باشگاه سایپا حاضر نشد و به جلسه آغاز به کار میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال هم نرفت.

از ابوالفضل فراهانی رییس سابق دانشگاه پیام نور به‌عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه سایپا یاد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
نتیجه فوتبال غیرشفاف چیزی به جز این نیست.
تا کی باید مدیران نالایق پست های مهم مدیریتی را اشغال کنند و صنایع و شرکت های مهم را به خاک سیاه بنشانند؟
اینارو از کجا گیر میارن؟
تا وقتی ک شرایط استخدام مدیران رابطه و سابقه جبهه و جانبازی و خانواده شهید بودن باشه مملکت ما ب فنا رفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل