بازدید 17129

پخش عمده تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان توانی نو

کد خبر: ۱۱۰۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 19 February 2022

در حال حاضر یک‌ سری از دستگاه‌های پزشکی طراحی و تولید شده‌اند که به عنوان تجهیزات پزشکی خانگی به شمار می‌آیند که لازم است جهت کنترل سلامتی در هر خانه‌ای وجود داشته‌باشد. اما علاوه بر این موارد، بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات نیز وجود دارند که برای استفاده در مراکز درمانی از قبیل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مطب پزشکان و ... طراحی شده‌اند.

ما در این مطلب سعی داریم به معرفی برخی محصولات این دو گروه از تجهیزات پزشکی مانند دستگاه‌های کمک تنفسی، دستگاه‌های ارتوپدی و توانبخشی و همچنین انواع تخت بیمارستانی که در خانه و یا مراکز درمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، پرداخته و به موارد مصرف‌شان اشاره کنیم. فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید تمامی این تجهیزات را با قیمت مناسب و ارزان از این مجموعه خریداری نمایید.

تجهیزات پزشکی به چه نوع ابزار و دستگاه‌هایی گفته می‌شود؟

پخش عمده تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان توانی نو

همان‌طور که می‌دانید امروزه دستگاه‌ها و ابزارهای مختلفی طراحی شده‌اند که به ما در شناخت و تشخیص بیماری‌ها کمک کرده و یا انجام مراحل درمانی را برای پزشکان آسان می‌کنند. برخی از این تجهیزات نیز برای استفاده در خانه طراحی شده و فرد می‌تواند با استفاده از آن‌ها به چک کردن روزانه فشار خون، تب و قند خون و .. بپردازد و یا جهت فیزیوترابی مفاصل و .. از آن‌ها استفاده نماید به این نوع ابزار و وسایل تجهیزات پزشکی خانگی گفته‌ می‌شود.تجهیزات پزشکی در سه دسته مختلف تقسیم‌بندی شده است. در گروه اول کالاهایی قرار دارند که بیشترین طیف تولیدات تجهیزات پزشکی از جمله تجهیزات پزشکی خانگی در این دسته قرار می‌گیرند که شامل انواع دستگاه ماساژور، تجهیزات پزشکی مصرفی، وسایل ارتوپدی توانبخشی مانند عصا و واکر و ویلچر و ..می شود.

در گروه دوم ابزار و وسایلی قرار می‌گیرند که هنگام استفاده از آن‌ها نیاز به کنترل بیشتری است تا بیمار دچار مشکلات بیشتر نشود. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه‌های کمک تنفسی و ابزار و وسایل ارتوپدی و توانبخشی، سوند ادرار و سوند معده و .. اشاره کرد. در زمان استفاده از این دستگاه‌ها لازم است فرد دیگری مانند یک پرستار و یا شخصی خبره در کنار بیمار حضور داشته‌باشند و بر روند استفاده و کارکرد آن‌ها نظارت نماید در گروه سوم این طبقه بندی نیز دسته‌ای از تجهیزات پزشکی قرار دارند که جان بیمار و حیات وی به آن‌ها بستگی دارد. وسایلی همچون تب سنج دیجیتال و غیر دیجیتال، فشارسنج، نمایشگر ضربان قلب و.. که برای خانواده‌هایی که فرد بیماری در خانه دارند استفاده از آن‌ها برای چکاپ حالات جسمی بیمار به صورت روزانه بسیار ضروری است.

دستگاه‌‌های کمک تنفسی چه کاربردی دارند؟

پخش عمده تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان توانی نو

دستگاه‌ های کمک تنفسی انواع و مدل‌های مختلفی دارند  که برخی از آن‌ها قابل استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده و برخی دیگر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیمار می‌تواند در خانه از آن‌ها استفاده نماید و جزء تجهیزات پزشکی خانگی به شمار می‌آید.خرید دستگاه اکسیزن ساز با قیمت ارزان به صورت اینرتنی ار کالا پزشکی توانی نو امکان پذیر است.همان‌طور که می‌دانید دستگاه اکسیژن ساز Oxygen Concentrator ، تغلیظ کننده اکسیژن می‌باشد و جزء یکی از دستگاه‌های زندگی‌بخش برای افرادی محسوب می‌شود که به بیماری‌ها و مشکلات تنفسی دچار هستند و به دلایل مختلف سطح اکسیژن یا SPO2 خون‌شان پایین است. این نوع دستگاه‌ها قادرند نیاز بیماران تنفسی به اکسیژن را برآورده کرده و تنفس آن‌ها را بهبود بخشیده و به دوام حیات آن‌ها کمک نمایند. از جمله دستگاه‌های کمک تنفسی می‌توان به مواردی از قبیل اکسیژن ساز، بای پپ، سی پپ، پالس اکسیمتر، کپسول اکسیژن و نبولایزر اشاره کرد. ما در ادامه به دسته‌بندی این دستگاه‌ها پرداخته‌ایم که به شما در انتخاب محصول مناسب کمک خواهد کرد.

  •  کپسول اکسیژن

کپسول و یا سیلندر اکسیزن محصولی است که می‌تواند به تامین اکسیژن لازم برای بیمار در مواقع ضروری کمک نماید. سیلندر اکسیژن علاوه بر مزیتی که دارد، می‌تواند مشکلاتی در کاربری و حمل آن برای بیمار به همراه داشته‌باشند. در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که فرد بتواند علاوه بر خانه، جهت استفاده در فضای بیرون نیز آن را در یک کوله‌پشتی حمل نماید.

  •  دستگاه‌ بای پپ BIPAP و سی پپ CPAP

بای پپ دستگاهی کوچک است که اکسیژن را با خلوص بالا آماده کرده و آن را از طریق لوله‌های تنفسی، کانولای بینی و ماسک به بیمار انتقال می‌دهد. دستگاه‌ سی پپ نیز نوع دیگری از دستگاه تنفسی به شمار می‌آید که هوا و اکسیژن را به آرامی و از طریق راه هوایی خود با فشار کم وارد سیستم تنفسی فرد خواهد کرد. دستگاه‌های سی پپ یا بای پپ جزء دستگاه‌ های کمک تنفسی به شمار می‌آیند که استفاده از آن‌ها بسیار ساده است و شرایط تنفس با کیفیت و خواب و زندگی آرام را برای بیمار مهیا می‌کند.

  •  اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز نیز علاوه بر نوع بیمارستانی در مدل‌ها و انواع خانگی نیز تولید شده‌اند که یکی از تجهیزات پزشکی خانگی ضروری برای بیمارانی به شمار می‌آیند که نیاز است در خانه از این محصول استفاده نمایند. اکسیژن سازها دستگاه‌هایی کم‌وزن و با صدای کم هستند که فرد در هر محیطی می‌تواند به راحتی از آن استفاده نماید. در کنار دستگاه‌های کمک تنفسی یک دستگاه دیگر به نام پالس اکسیمتر نیز برای استفاده در خانه و مراکز درمانی طراحی شده که با استفاده از آن می‌توان میزان سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه‌گیری کرد. پالس اکسیمتر نشان می‌دهد که بیمار به استفاده از دستگاه‌ های کمک تنفسی نیاز دارد یا خیر.

تجهیزات ارتوپدی و توانبخشی به چه محصولاتی گفته می‌شود؟

ابزار و وسایل توانبخشی و ارتوپدی نیز مانند سایر تجهیزات پزشکی در دو نوع مختلف برای استفاده در مراکز درمانی و یا خانگی طراحی شده‌اند که به افراد ناتوان و کم توان کمک می‌کنند تا بتوانند توانایی‌های از دست‌رفته خود را بهبود بخشیده و یا به کمک آن‌ها حرکت و رفتار بهتری داشته‌باشند. انواع محصولات ارتوپدی و توانبخشی شامل ابزار و وسایل فیزیکی، ذهنی و یا شناختی هستند که کمک می‌کند بیمار توانایی بیشتری را در امور مختلف جسمی و فکری و .. به دست آورد. بنابراین با ذکر این مطلب می‌توان روشن کرد که افرادی به توانبخشی نیاز دارند که توانایی‌های خود را به دلایل مختلف، اعم از صدمات جسمی، آسیب‌های مغزی، سکته، عفونت، بیماری‌های خاص، ناتوانی‌های مادرزادی و ..از دست داده‌اند. تجهیزات ارتوپدی و توانبخشی شامل ویلچر، ویلچر برقی، عصا یا واکر و .. می‌شود که در حال حاضر در انواع مختلف در بازار تجهیزات پزشکی توانی نو (tavanino.com)موجود و قابل خریداری است.

تخت بیمارستانی و کاربرد آن در مراکز درمانی و خانه

تخت بستری بیمار در منزل یکی از تجهیزات پزشکی مصرفی به شمار می‌آید که با توجه به انواع مختلفی که دارد در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مطب پزشکان مختلف و همچنین در خانه برای نگهداری از بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از تخت‌های بیمارستانی بر خلاف تخت بستری بیمار برای انجام کارهای کوتاه مدت و معاینه طراحی شده‌اند که از آن‌ها استفاده طولانی مدت نمی‌شود. به عنوان مثال تخت بیمارستانی و پوست مو و زیبایی که در کلینیک‌های درمانی پوست و مو استفاده می‌شود و همچنین تخت معاینه برای معاینه بیمار یا تزریقات که در مطب پزشکان مختلف و درمانگاه‌ها و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر یک کاربرد خاص خود را دارد.

  • تخت بیمارستانی و پوست مو و زیبایی

این نوع تخت یک وسیله مکانیکی یا برقی به شمار می‌آید که در مطب و کلینیک‌های پوست و مو و همچنین آرایشگاه‌ها برای بیماران و مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان ارتفاع و حالت خواب آن را برای اشراف بیشتر پزشک جهت درمان بیمار تغییر داد. وجود یک کنترل برای تنظیم میزان بالا و پایین رفتن ارتفاع و تغییر زوایای تشک از جمله امکانات این محصول به شمار می‌آید.

  • تخت بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی نیز همان‌طور که بارها آن را دیده‌اید برای بستری کردن بیماران طراحی شده‌اند و ضمن تامین راحتی بیمار، امکان عملکرد بیشتری را برای پزشک و پرسنل مهیا می‌کنند. برای این تخت‌ها ویژگی‌هایی از قبیل تنظیم ارتفاع و شیب درنظر گرفته شده و با به کارگیری ریل‌های جانبی و .. می‌توان از دیگر وسایل تجهیزات پزشکی مصرفی در کنار بیمار استفاده نمود. این نوع تخت‌های بیمارستانی در آسایشگاه‌ها ، مراکز خیریه، خانه‌ سالمندان، کلینیک‌های سرپایی و.... نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پخش عمده تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان توانی نو

  • تخت معاینه

تخت معاینه نیز که بیشتر در مطب پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای دو مدل پایه ثابت و پایه تاشو هستند که تخت پایه ثابت از کیفیت و استقامت بالاتری برخوردار است ولی تخت پایه تاشو را به خاطر قابلیتی که دارد به راحتی می‌توان جابجا نمود. برای این نوع تخت تشکی از جنس فوم با کیفیت و رویه چرم بیمارستانی ایزی کلین و رنگ الکترواستاتیک درنظر گرفته می‌شود که تمیز کردن آن‌ها را ساده کرده است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو

برای خرید انواع کالا و تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی اگر به بازار فروش این دسته از ممحصولات دسترسی ندارید، بهترین کار خرید اینترنتی تجهیزات پزشکی مصرفی است. زیرا با استفاده از این روش خرید می‌توانید به راحتی در سایت جستجو کرده و محصول مورد نظر خود را بیابید، آن را با سایر دستگاه‌ها مقایسه کرده و خرید خود را با چند کلیک انجام‌دهید و دستگاه را درب منزل تحویل بگیرید. در سایت توانی نو به آدرس الکترونیکی https://tavanino.com/ شرایطی فراهم شده که می‌توانید درباره هر یک از تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی مورد نظرتان اطلاعات لازم را به دست آورید. این فروشگاه یکی از مراکز آنلاین تجهیزات پزشکی در ایران به شمار می‌آید که در این حوزه از سابقه طولانی بهره‌مند است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر انواع کالای پزشکی مانند دستگاه‌ های کمک تنفسی و ارتوپدی و توانبخشی و .. را به صورت تک و عمده از این شرکت خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست