بازدید 4814

تیم بی‌دروپیکری بنام پدیده؛ استخدام ناجی مشهد از سودان!

کد خبر: ۱۱۰۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 16 February 2022

با گذشته دو هفته از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ۲۱ به نظر می‌رسد نماینده خراسان با وجود ادعاهای بسیار مدیران در فوتبال این استان، گزینه قطعی سقوط باشد و از حالا یکی از دو سهمیه سقوط به لیگ دسته اول را برای خودش ذخیره کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، اداره این باشگاه صحنه جولان برخی دلال‌های مدیرنما و چهره های امتحان پس داده فوتبال تبدیل شده است. مدیریت باشگاه پدیده مشهد یا همان شهرخودرو حتی نتوانست برای ماندن این تیم هم که شده، برای بازی‌های خانگی با آستان قدس و مدیریت ورزشگاه امام رضا(ع) به تفاهم برسد و یکی از بهترین زمین‌ چمن‌های ایران، حالا ورزشگاه خانگی نساجی شده است که حتی متعلق به خراسان هم نیست.

مدیریت ضعیف حتی در تامین یک زمین چمن مناسب برای تمرین هم عاجز ماند و تیم مدام در حال رفت و آمد به تهران برای تمرین کردن بود. تنها ثمره این وضعیت، خستگی بازیکنان ناشی از رفت و آمد زیاد و در نهایت نتیجه نگرفتن است؛ اتفاقی که اگر ۳ هفته دیگر ادامه داشته باشد، رکورد بدترین شروع تاریخ لیگ را از آن مدیریت حمیداوی و معمایی می‌کند.

حالا سید عباسی به عنوان سرمربی، معمایی به عنوان مدیرعامل و حمیداوی به عنوان مالک دلخوش به جبران وضعیت توسط مهاجم سودانی شده‌اند که بهترین آمار این بازیکن، ۵ بازی ملی آن هم بدون تاثیرگذاری خاص است. احتمالا با ورود ۷ بازیکن جدید، تیمی متفاوت را از سیدعباسی از هفته هجدهم یا نوزدهم ببینیم اما مدیریت این باشگاه باید قبول کند، یک مهاجم سودانی که آمار بسیار خوبی هم نداشته، نمی‌تواند معجزه کند و تفاوت‌ها را رقم بزند. از طرفی، مدیران شهرخودرو از همین الآن باید به فکر توافق مالی با این بازیکن خارجی باشند تا او هم مثل بازیکنان خارجی اخیر تیم مشهدی، به دنبال وصول مطالباتش نرود که نتیجه آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست