بازدید 32661
رمال معروف کرج در یک شرکت دیگر هم با عزیزی خادم شریک است

سند شراکت رئیس و معاون فدراسیون فوتبال با جادوگر!

مدارکی به دست آمده که مشخص می کند آنها در شرکت دیگری به نام سریر سلامت پارسه نیز با جادوگر بدنام شراکت داشتند اما از آن بدتر رانت‌هایی است که فرزند امیر سکندری از رئیس فعلی فدراسیون فوتبال گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 15 February 2022

انتشار مدارکی که نشان می‌داد شخصی به نام علی اسکندری در شرکت آتیه پردازان تیوا رئیس هیات مدیره شرکت متعلق به حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است، شائبه‌ها درباره ارتباط اقتصادی و کاری رمال بدنام کلاک کرج را به یقین تبدیل کرد.

سند شراکت رئیس و معاون فدراسیون فوتبال با جادوگر!

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته طرفداری، حالا دیگر مشخص شده علی اسکندری همان امیر اسکندری جادوگر بد نام فوتبال است. تا امروز تصور می شد رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال تنها در یک شرکت با این جادوگر بدنام شریک بودند اما حالا مدارکی به دست آمده که مشخص می کند آنها در شرکت دیگری به نام سریر سلامت پارسه نیز با جادوگر بدنام شراکت داشتند اما از آن بدتر رانت‌هایی است که فرزند امیر سکندری از رئیس فعلی فدراسیون فوتبال گرفته است.

مدارک ثبت شده در سایت روزنامه رسمی کشور ثابت می کند شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی در شرکت سریر سلامت پارسه با جادوگر جنجالی کرج شریک بوده‌اند.

آنهایی که هنوز هم معتقدند رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد بی‌گناه است و اعضای هیات رئیسه فدراسیون نباید به صرف چند تخلف ریز و درشت او را عزل کنند، باید منتظر انتشار گزارش تکمیلی رسانه‌ها در مورد روابط شهاب عزیزی خادم با جادوگر پرحاشیه کرج و امتیازهایی که فرزند این جادوگر از رییس فعلی فدراسیون فوتبال گرفته، باشند.

شایعه شده این رمال، روز پنجشنبه حوالی محل برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت تا به خیال خود با اوراد و طلسم و جادو مانع برکناری شریک خود شود. 

سند شراکت رئیس و معاون فدراسیون فوتبال با جادوگر!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی