بازدید 6050
گزارش

انصراف نماینده مجلس از حضور در برنامه امشب شبکه ۳

کد خبر: ۱۱۰۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 14 February 2022

در آستانه برگزاری نشست سرنوشت‌ساز هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در روز پنجشنبه هفته جاری، تلاش های زیادی برای شکست تلاش ها برای عزل عزیزی خادم شروع شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در ۲۴ساعت گذشته چند رسانه نوشتاری به یاری رئیس فدراسیون فوتبال آمده اند و فشار را بر اعضای مخالف هیات رئیسه بیشتر کرده اند اما برنامه فوتبال برتر در این میان، قاضی‌زاده هاشمی نماینده صاحب‌نظر مجلس در امور فوتبال و ورزش کشور را به برنامه امشب دعوت کرد تا به بررسی جوانب مختلف پرونده اساسنامه فدراسیون فوتبال و دلیل عدم تصویب آن در مجلس بپردازد.

انصراف نماینده مجلس از حضور در برنامه امشب شبکه ۳

این نماینده مطلع مجلس هم که از دوره مهدی تاج با کجروی های فدراسیون فوتبال مقابله کرده است، با اسناد و مدارک کامل آماده حضور در این برنامه زنده بود اما طبق اخباری که به تابناک رسیده است، در آخرین ساعات با توجه به مشورت‌ها و توصیه‌هایی که به قاضی زاده هاشمی شد، او تصمیم گرفت حضور خود در صداوسیما را فعلا تا بعداز جلسه پنجشنبه هیات رییسه فدراسیون و تعیین تکلیف شهاب الدین عزیزی خادم به تاخیر بیندازد.

گفته می‌شود برخی از کارشناسان به این نماینده مجلس هشدار دادند که احتمال دارد فیلم این برنامه به صورت گزینشی تقطیع و برای فیفا ارسال شود تا بهانه‌ای برای برخورد فیفا درصورت عزل عزیزی‌خادم شود.

این احتمال وجود دارد که تلاش قانونی هیات رییسه فدراسیون فوتبال طبق اختیارات مصرح در اساسنامه، با برخی حرف های نمایندگان مجلس به عمد طور دیگری تفسیر شود و خواسته منطقی اعضای هیات رئیسه به دخالت  حاکمیتی گره بخورد.

به این ترتیب ارائه اسناد و مدارک این نماینده مجلس تا هفته آتی به تاخیر افتاد تا خوراک لازم برای سو استفاده برخی چهره های چسبیده به فوتبال ایران مهیا نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی