بازدید 7949

جنایت مرموز در آپارتمان واحد ۴

کد خبر: ۱۱۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 08 February 2022

تحقیقات برای رازگشایی از قتل دختر جوانی که 48 ساعت پس از مرگ، جسد او در خانه‌اش پیدا شده بود به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

به گزارش ایران، ساعت 10:45 شب یکشنبه 17 بهمن مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی از قتل دختر جوانی خبر دادند.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم با حضور در طبقه چهارم، با جسد دختر 34 ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و روی گردن او را با اسید سوزانده بودند. متخصصان پزشکی قانونی زمان قتل را حدود دو روز قبل اعلام کردند.

نامزد فرنگیس که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود در تحقیقات گفت: با فرنگیس در دانشگاه آشنا شدم. 5 سال قبل باهم نامزد کردیم، او به تنهایی زندگی می‌کرد و پنجشنبه گذشته با من تماس گرفت و گفت شخصی زنگ خانه‌اش را می‌زند اما کسی پشت در نیست. تلفنی با او صحبت کردم و از او خواستم در آکاردئونی خانه را قفل کند.

او ادامه داد: فردا صبح هم از من خواست که کلید در آکاردئونی را برایش ببرم. از دیشب که در را قفل کرده بود داخل خانه محبوس شده بود. کلید را برای او بردم و بعد هم به خانه رفتم. تا اینکه یکشنبه شب مادرش با من تماس گرفت و گفت هر چه با فرنگیس تماس می‌گیرد، هر دو خطش خاموش است.

مادرش گفت که شب قبل با فرنگیس صحبت کرده و از آن به بعد از او خبری ندارد. خودم هم با او تماس گرفتم اما تلفن‌هایش خاموش بود، ساعت حدود 9 و نیم شب بود که به خانه فرنگیس رسیدم. خودرواش مقابل در بود. وارد ساختمان شدم. زنگ زدم ولی در را باز نکرد. با کلیدی که داشتم در را باز کردم. در قفل بود و همیشه فرنگیس کلید را روی در می‌گذاشت اما آن شب در فقط قفل بود. با ورود به خانه با جسد فرنگیس مواجه شده و بعد هم به اورژانس زنگ زدم.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای رازگشایی از قتل دختر جوان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست