بازدید 5403

اعتراف سارقان به ۲۷ فقره سرقت ترانس و سیم های برق

کد خبر: ۱۱۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 08 February 2022

در دو عملیات جداگانه پلیسی عوامل سرقت و خسارت۳۶ میلیارد ریالی به تجهیزات برق رسانی به دام افتادند.

به گزارش خراسان، به دنبال افزایش سرقت سیم های اتصال به زمین تیرهای برق در برخی نقاط شهرستان زرند که بنا به نظر کارشناسان اداره برق باعث ایجاد خسارت شش میلیارد ریالی شده بود، با دستور سرگرد محمدرضا همتی رئیس پلیس آگاهی زرند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، دو متهم شناسایی و در عملیات مشترک پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد در منزلی که مخفیگاه آنان بود دستگیرشدند و در بازرسی از این محل مقداری سیم و ابزارآلات کشف شد. با انتقال متهمان به مقر پلیس، یکی از آن ها در مواجهه با اسناد و مدارک موجود ضمن معرفی یک مالخر مرتبط با خود ،به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد و متعهد به جبران خسارت شد.

نیروهای پلیس در عملیاتی ضربتی فرد مالخر را نیز دستگیر کردند که در بازرسی از کارگاه ضایعاتی این متهم ۱۶۰ کیلوگرم پیچ مربوط به امور ریل گذاری شرکت راه آهن، باتری خودرو، انواع آچار و جک خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

بنابراین گزارش،رئیس کلانتری ۱۲ رفسنجان هم از دستگیری دو سارق ترانس های برق و کشف ۱۵ فقره سرقت در عملیات ماموران این کلانتری خبر داد.

سروان مسلم عمویی افزود: نیروهای کلانتری ۱۲ رفسنجان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند. راننده این خودرو در مواجهه با ماموران گریخت که در پی تعقیب و سرعت عمل ماموران این خودرو متوقف و در بازرسی از آن یک قیچی بزرگ فلز بر و یک پایه فلزی که در بالا رفتن از تیر برق استفاده می شد کشف شد و با انتقال راننده و سرنشین این خودرو به کلانتری و بازجویی های بعدی مشخص شد هر دو متهم سابقه دار هستند.

وی ادامه داد: این دو متهم در بازجویی های پلیس به ۱۵ فقره سرقت ترانس های برق در شهرستان رفسنجان اعتراف کردند که کارشناسان مربوط، خسارت واردشده به شبکه توزیع برق را ۳۰میلیارد ریال تخمین زدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست