بازدید 5939
۱

حسین ملکی؛ رکورددار افتخار در رده باشگاهی کشتی ایران و دنیا

کد خبر: ۱۱۰۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 06 February 2022

کشتی ایران پر از چهره‌های افتخارآفرین و شناخته شده در سطح جهانی است که شاید برخی از آنها به تنهایی بتواند اسطوره ورزش و کشتی کشورهای دیگر شود.

در ایران تعداد مفاخر کشتی تا حدی زیاد است که برخی از آنها کمتر برای مردم و حتی خود خانواده کشتی شناخته می‌شوند. یکی از این افراد که کمتر از او شنیده ایم، حسین ملکی است. این فرد، پرافتخار ترین آنالیزور و سرپرست مسابقات لیگ کشتی باشگاه‌های ایران و جهان است.

حسین ملکی؛ رکورددار افتخار در رده باشگاهی کشتی ایران و دنیا

حسین ملکی، متولد نهم آبان هزار و سیصد و چهل و هفت در شهر تهران است، او در خانواده ای علاقمند به ورزش متولد شد و مثل اکثر نوجوانان و جوانان جنوب شهر تهران، فعالیت در ورزش کشتی را آغاز کرد، در رده سنی نوجوانان و جوانان همواره از مدعیان وزن خود بود و سالها در مسابقات مختلف انتخابی در پایتخت ایران کشتی گرفت و دارای مقام‌های متعدد شد اما به دلیل آسیب دیدگی و به خاطر علاقه فراوانی که به حرفه مربیگری در کشتی داشت در کلاس‌های متعدد مربیگری شرکت کرد و بعنوان مربی رسمی فدراسیون کشتی ایران در باشگاه‌های مختلف مشغول به کار شد.

حسین ملکی یکی از پرافتخارترین مربیانی است که جدا از کوچینگ بعنوان سرپرست باشگاه‌های مختلف رکورددار کسب عنوان قهرمانی در لیگ کشتی باشگاه‌های ایران و جهان شناخته می‌شود!

حسین ملکی؛ رکورددار افتخار در رده باشگاهی کشتی ایران و دنیا
از ملکی بعنوان مردی خوشنام و مورد احترام تمامی اهالی کشتی ایران یاد می‌شود. او در اولین دوره رقابت‌های کشتی باشگاه‌های آسیا در کشور قزاقستان، با باشگاه صنام ایران نایب قهرمان باشگاههای آسیا شد.
حسین ملکی بعنوان آنالیزور و سرپرست تیم کشتی باشگاه ثامن الحجج سبزوار در چند سال متوالی جام قهرمانی باشگاه‌های ایران را بالای سر برد
ازحسین ملکی بعنوان پرافتخارترین سرپرست باشگاهی در کشتی ایران نیز یاد می‌شود.

او بعنوان مربی، آنالیزور و سرپرست تیم کشتی باشگاه ایران مال و بیمه رازی ایران در چندین دوره مسابقات باشگاه‌های ایران و جهان صاحب عنوان قهرمانی شد.
حسین ملکی در مسابقات متعدد قهرمانی کشتی آزاد کشور، بعنوان سرپرست تیم پایتخت ایران (تهران) را همراهی کرد و بر روی سکوی افتخار ایستاد.
حضور و رقابت در مسابقات قهرمانی کشتی پیشکسوتان جهان در کشورهای اوکراین، فنلاند، روسیه، چک و اسلواکی در پرونده ورزشی حسین ملکی وجود دارد.

حسین ملکی؛ رکورددار افتخار در رده باشگاهی کشتی ایران و دنیا
همچنین به‌عنوان کارشناس و آنالیزور مجله تخصصی و بین‌المللی دنیای کُشتی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر هرنینگ کشور دانمارک و مسابقات قهرمانی جهان در کشور روسیه حضور داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرد دلسوز و بامعرفت کشتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار