بازدید 4521
کورس آزمون با پاتریک شیک آغاز شد

فرصت انتقام سردار از زنیت با لباس لورکوزن در لیگ اروپا

اتفاق جالبی که می‌تواند در این مرحله لیگ اروپا رخ دهد، تقابل آزمون با زنیت و یاران سابقش است، به شرطی‌که ابتدا زنیتی‌ها از پس رئال بتیس پلگرینی برآیند
کد خبر: ۱۱۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 31 January 2022

با انتقال آزمون در همین پنجره زمستانی به باشگاه لورکوزن، حضور این بازیکن ارزشمند تیم ملی در بازی پلی آف لیگ اروپا، بین زنیت و رئال بتیس منتفی شد. این بازی که قرار است روز‌های بیست و هشتم بهمن ماه و پنجم اسفند به‌صورت رفت و برگشت انجام شود، حکم صعود یکی از این دو تیم را به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا خواهد داد.

جایی که تیم جدید آزمون، یعنی لورکوزن به‌همراه هفت تیم دیگر که دور گروهی لیگ اروپا را با صدرنشینی به پایان رسانده‌اند، منتظر تیم‌های صعود کننده از بازی‌های پلی‌آف هستند تا قرعه کشی این دور انجام شود و آن‌ها حریفان خود را در این مرحله بشناسند.

فرصت انتقام سردار از زنیت با لباس لورکوزن در لیگ اروپا

اتفاق جالبی که می‌تواند در این مرحله رخ دهد، تقابل آزمون با زنیت و یاران سابقش است، به شرطی‌که ابتدا زنیتی‌ها از پس رئال بتیس پلگرینی برآیند هرچند که کار سختی به نظر می‌رسد. سپس در قرعه کشی مرحله پلی‌آف، تیم‌های زنیت و لورکوزن با یکدیگر روبه‌رو شوند. این اتفاق محتمل می‌تواند برای سردار و طرفداران زنیت هیجان انگیز باشد.

البته باید دید سردار چه زمانی می‌تواند خودش را به ترکیب ثابت لورکوزن برساند، جایی‌که با وجود مهاجم تراز اولی به نام پاتریک شیک که با ۱۸ گل در ۱۷ مسابقه آقایی می‌کند، کار آسانی به نظر نمی‌رسد. در ضمن با توجه به فرصت مناسبی که تا مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا وجود دارد، این احتمال هم وجود دارد که با سخت‌کوشی زیاد، سردار بتواند تا آن زمان خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند و به شرط محقق شدن شروط تقابل زنیت و لورکوزن در آن بازی حاضر شود و زهر خودش را به تیم سابقش بریزد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار