بازدید 20576
۴
بازداشت ستاره ۲۰ساله منچستریونایتد بدلیل ضرب و شتم نامزدش

پلیس، بازیکن تیم سرشناس لیگ برتر را دستگیر کرد

این تصمیم باشگاه به دنبال متهم شدن گرینوود به ضرب شتم یک زن جوان که خودش را نامزد گرینوود معرفی کرده ، صورت گرفته
کد خبر: ۱۱۰۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 30 January 2022

باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای از ممنوعیت حضور بازیکن ۲۰ ساله‌اش در تمرینات به دلیل متهم بودن به ضرب و شتم نامزدش خبر داد و پلیس انگلیس هم او را دستگیر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از بلیچرریپورت، باشگاه منچستریونایتد، با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی اجازه شرکت در تمرینات این تیم حضور پیدا نخواهد کرد.

این تصمیم باشگاه به دنبال متهم شدن گرینوود به ضرب شتم یک زن جوان که خودش را نامزد گرینوود معرفی کرده ، صورت گرفته است. این زن انگلیسی با انتشار تصاویری از صورت خون‌آلود و آثار کبودی روی بدنش، مدعی شد که بازیکن 20 ساله شیاطین سرخ او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

باشگاه منچستریونایتد صبح امروز (یکشنبه) بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرده بود که تا زمان اثبات اتهام بازیکنش دیگر در خصوص این موضوع اظهارنظر نخواهد کرد. اکنون اما این احتمال وجود دارد که سرنخ‌هایی دال بر اثبات اتهام او پیدا شده و به همین دلیل هم باشگاه او را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات محروم کرده است.

در همین حال نشریه منچسترایونینگ نیوز هم نوشت که پلیس شهر منچستر هم گرینوود را به اتهام تجاوز و ضرب و شتم دستگیر و بازجویی از او برای اثبات صحت و سقم ادعای نامزدش را آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هردم ازین باغ بری میرسد
اینجا کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت می شود!
کشتین ما رو با این نامزد گفتن!
مکتب پنجچستر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی