بازدید 5177
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد؛

رونق تولید و اشتغال با اجرای طرح تامین مالی زنجیره‌ای

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: با برداشتن گام‌های مثبت در مسیر طرح تامین مالی زنجیره‌ای علاوه بر حذف مشکلات تولید، شاهد اشتغال‎زایی هم خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 30 January 2022
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: با برداشتن گام‌های مثبت در مسیر طرح تامین مالی زنجیره‌ای علاوه بر حذف مشکلات تولید، شاهد اشتغال‎زایی هم خواهیم بود.
 
سیدجواد حسینی‌کیاٰ، نماینده مردم سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک اقتصادی درباره طرح تامین مالی زنجیره‎‌ای گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بازار سرمایه باید تعمیق شود، در کنار آن لازم است تا بانک‎‌ها هم پای کار تولید و صنعت حاضر شوند و به کمک آیند.
 
وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه امروز مشاهده می‎‌شود که بخشی از بانک‎‌ها به دلیل نبود چنین طرز فکری به دنبال بنگاه‌‎داری هستند و این در حالی است که باید در چارچوب مختص به خود حرکت کنند. نتیجه حرکت در این چارچوب توجه به تامین مالی زنجیره‌‎ای است که با برداشتن گام‎‌های مثبت در مسیر آن علاوه بر حذف مشکلات تولید، شاهد اشتغال‎زایی هم خواهیم بود
.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه این طرح می‎‌تواند بر کاهش رانت و فساد هم موثر واقع شود، افزود: طرح تامین مالی زنجیره‎‌ای بر کنترل نقدینگی نیز موثر است و دولت باید برای گسترش آن بیشتر پای کار حاضر شود زیرا در صورت تحقق اهداف این طرح هم مشکل رشد نقدینگی و هم دردسر واحدهای تولیدی حل خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار