بازدید 4431

14 نکته برای داشتن استایل خاص در تابستان

ما قصد داریم تا نکاتی کلیدی در مورد پوشش تابستانی را به شما آموزش دهیم و ایده‌های کاربردی را با شما در میان بگذاریم.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 22 May 2022

14 نکته برای داشتن استایل خاص در تابستان

فضای مجازی و اینستاگرام همه‌چیز را تحت شعاع قرار داده است. همه می‌خواهند بهترین و زیباترین باشند. ما ظاهر زندگی دیگران را می‌بینیم و می‌خواهیم همه‌چیز عالی باشد. این موضوع بدی‌ها و خوبی‌های زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی تقویت خلاقیت و ایده‌پردازی است. ما لباس‌ها را می‌بینیم و سعی می‌کنیم کمی تغییر دهیم و پس از آن استایل شخصی خودمان را خواهیم داشت. ما نیز قصد داریم تا نکاتی کلیدی در مورد پوشش تابستانی را به شما آموزش دهیم و ایده‌های کاربردی را با شما در میان بگذاریم.

  1. کفش و کتانی راحتی

نوجوانان این روزها به استایل‌های کژوال و راحت علاقه دارند. تقریبا بیشتر دختران جوان یک کفش ورزشی دخترانه در جاکفشی خود دارند و دائما از آن استفاده می‌کنند. نکته‌ای که برای خرید کتانی دخترانه باید به آن توجه کنید راحتی و قابلیت تبادل هوا در ان است. باتوجه به گرمای هوا و تعریق پا، شما به کالایی نیاز دارید که هوا به راحتی در آن جریان داشته باشد.

  1. صندل‌های قهوه‌ای

14 نکته برای داشتن استایل خاص در تابستان

صندل‌های چرمی بپوشید. دمپایی‌ها برای رفتن به ساحل عالی هستند، اما برای زیباتر شدن ظاهر خود، صندل‌های بند دار یا اسپادری را انتخاب کنید که همچنان به انگشتان پا اجازه تنفس می‌دهد. صندل های چرمی دارای مدل‌های راحت هستند که شیک‌تر از دمپایی‌ها به نظر می‌رسند. رنگ قهوه‌ای برای یک استایل تابستانی عالی است. چرم قهوه‌ای یا عسلی را امتحان کنید. کسانی که هرروز مجبور به استفاده از کفش هستند بهتر است تا از جوراب های زنانه نازک ساق بلند یا کوتاه استفاده کنند. در محیط‌های اداری که امکان پوشیدن صندل نیست کفش‌های چرم می‌توانند به سلامت پا کمک کنند.

  1. لباس‌های رنگ روشن بپوشید

رنگ‌های روشن و لباس‌های سفید و پیراهن‌های دکمه‌دار را انتخاب کنید که به جای جذب، اشعه‌های خورشید را منعکس می‌کنند. رنگ های روشن برای تابستان بهتر از رنگ‌های تیره هستند. رنگ‌های روشن‌تر نه تنها شما را خنک‌تر نگه می‌دارند (مشکی گرمای بیشتری را جذب می‌کند)، بلکه حال و هوای تابستانی بهتری نیز دارند. منظورم این است که می‌توانید رنگ‌های تیره مانند مشکی، زغالی، بنفش یا آبی تیره بپوشید، اما آن حال و هوای روشنی که مترادف با تابستان باشد را ندارد.

  1. لباس‌های آستین‌دار

بلوز‌های آستین‌دار و گشاد را انتخاب کنید. وقتی صحبت از لباس‌های تابستانی می‌شود، هدف این است که تا حد امکان جریان هوا داشته باشید. لازم نیست لبا‌سهای جذب یا بدون آستین داشته باشید. بلوزهای آستین دار و آستین پفی را در نظر بگیرید. لباس‌های با آستین کوتاه کمی بهتر است اما فراموش نکنید پوست شما در معرض تابش مستقیم خورشید قرار خواهد داشت. آستین‌های بلند از پوست محافظت خواهند کرد.

  1. لباس‌های گشاد و راحت را امتحان کنید

از لباس‌های تنگ دوری کنید. لباس‌های گشاد بهترین گزینه برای خنک ماندن در تابستان است. به دنبال شلوارهای کوتاه و گشاد، پیراهن‌های گشاد، بلوزهای سایز بزرگ، و لباس‌ها و دامن‌هایی باشید که فضایی برای تنفس دارند.

  1. پارچه‌های تنفس پذیر

پارچه‌های تنفس پذیر را انتخاب کنید. ممکن است در بقیه ایام سال اهمیتی نداشته باشد، اما قطعاً تفاوت بین پارچه‌های تنفس پذیر و پارچه‌هایی که پلی‌استر زیادی دارند و رطوبت و گرما را به دام می‌اندازند، در تابستان مشهود خواهد بود. مواد مصنوعی معمولا قابل تنفس نیستند، بنابراین برچسب لباس‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لباس‌های شما 100 درصد کتان، پنبه یا ابریشم باشد.

  1. شلوار کتان و نخی را جایگزین جین کنید

شلوار جین برای تابستان خفه کننده است. جین یکی از سنگین ترین پارچه‌ها است. اگر شلوار جین کشی یا شلوار جین جذب می‌پوشید، ممکن است برای استایل تابستانی خود نیاز به تجدید نظری جدی داشته باشید. به جای آن به دنبال شلوارهای نخی یا کتان سبک وزن باشید. اگر مجبورید جین بپوشید، شلوار جین گشاد را انتخاب کنید، که همچنان اجازه گردش هوا را می‌دهد.

  1. استایل بوهو برای تابستان

یک پیراهن تابستانی راحت برای روزهایی که نمی‌دانید چه بپوشید، گزینه‌ای آسان است. تابستان زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن لباس‌های رنگی و شلوغ، دامن‌های کلوش و اکسسوری‌های خاص است. برای یک تیپ تابستانی بوهو، یک پیراهن بلند و آستین‌دار یا یک پیراهن کوتاه و دامن بلند را انتخاب کنید. یک لباس جلو بسته می‌تواند گردش هوای کمی به شما بدهد. مدل‌های جلو باز را به همراه یک تاپ امتحان کنید.

  1. اکسسوری‌ها

لوازم جانبی و اکسسوری را به حداقل برسانید. بسیاری از گردنبندها یا النگوهای آویزان می‌توانند در گرما به پوست شما بچسبند و باعث خارش پوستی شوند. اکسسوری‌های پلاستیکی و فلزی با کیفیت پایین می‌توانند موجب آسیب و حساسیت پوستی شوند. از اکسسوری‌هایی مانند گوشواره حلقه‌ای استفاده کنید. می‌توانید دستبند‌های چوبی به دست کنید و آن را با کیف و کفش خود ست کنید.

  1. آرایش طبیعی بهترین است

هیچ چیز بدتر از آرایش زیاد در یک روز گرم تابستانی نیست. آرایش سبک و طبیعی بهترین راه در فصل تابستان است. خط چشم مشکی سنگین، سایه‌های تیره، زیرسازی سنگین و رژ لب تیره را کنار بگذارید. در عوض از سایه‌های چشم خنثی، مرطوب‌کننده‌های رنگی، برق لب صورتی و ژل ابرو استفاده کنید. تا حد امکان کرم‌پودر را کنار بگذارید و از ضدآفتاب یا مرطوب کننده رنگی کمک بگیرید تا موجب باز شدن منافذ پوست خود نشوید. برای اضافه کردن درخششی فوق‌العاده به گونه‌ها، یک رنگ هایلایتر مایع را به روتین آرایش تابستانی خود اضافه کنید. کافی است کمی هایلایتر به بالای استخوان گونه، استخوان ابرو و روی بینی خود بزنید.

  1. پارچه سبک و حریر

تابستان نیاز به پارچه‌های سبکی دارد تا هوا با پوست برخورد کند. برای ایجاد حال و هوای تابستانی، به جای هر لباس تنگ و چسبان که پوست را آزار دهد، لباس‌های لخت را انتخاب کنید. لباس‌هایی را پیدا کنید که از پنبه سبک، ابریشم، حریر، توری یا دانتل تهیه شده باشد. این در مورد همه چیز صدق می‌کند: لباس، دامن، شال تابستان گرم است و پوشیدن لباس‌های سنگین و کارشده باعث تعریق بیشتر و ناراحتی بد می‌شود.

  1. کیف دستی قهوه‌ای

اگر شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم و شما بخواهید یک کیف را برای چند سال استفاده کنید بهتر است یک مدل ساده را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای تابستان فقط یک کیف دستی بخرید، از قهوه‌ای مایل به خاکی خنثی استفاده کنید. به دنبال یک کیف دستی تابستانی باشید که پیچیده و شلوغ نباشد و بتوانید در تابستان های زیادی از آن استفاده کنید. در واقع به کیفی نیاز دارید که همواره زیبا باشد و نیاز به خرید مجدد کیف نداشته باشید.

  1. عینک آفتابی

عینک آفتابی برای تابستان ضروری است. استایل شما با عینک خاص خواهد شد اما این آیتم به جز زیبایی استایل برای سلامت چشمتان مهم است. شما باید در روزهای گرم از چشمان خود مراقبت کنید. گرمای شدید باعث خشک شدن آب چشم و سوزش چشم‌ها می‌شود. یک عینک زیبا بخرید که قابل استفاده با تمام استایل‌های تابستانی شما باشد.

  1. کلاه ایده خوبی است

کلاه نه تنها زیبایی خاصی به استایل شما می‌دهد بلکه از صورت شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت می‌کنند. کلاه‌های حصیری را با روسری‌های کوتاه امتحان کنید. می‌توانید اسپرت‌تر باشید و از کلاه‌های لبه‌دار استفاده کنید. کلاه باید به درستی روی صورت شما را بپوشاند تا از آفتاب سوختگی جلوگیری کند. اگر نمی‌دانید چه نوع کلاهی برای شما بهتر است، به یک مغازه کلاه فروشی بروید و از صاحب مغازه بخواهید به شما کمک کند.

نکاتی که در اینجا به آن اشاره شد، با تضمین راحتی شما در این فصل گرم، استایل راحتی را به شما می‌بخشد. از رنگ‌ها کمک بگیرید تا استایل‌های متنوع بیشتری بسازید.

نویسنده: سارا اقبالی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار