بازدید 71903

حرف‌ تازه حسن یزدانی درباره شکست تیلور آمریکایی

فشار روانی قطعا کمتر شده و توانستم یک کار نیمه تمام را به لطف خدا و دعای مردم تمام کنم. خیلی از هواداران و علاقه‌مندان این رشته به دنبال این بودند که این کشتی‌گیر آمریکایی را شکست دهم.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 25 January 2022

چهره عنوان‌دار کشتی آزاد جهان و المپیک، گفت: احتمال دیدار دوستانه با آمریکا وجود دارد، اما آمادگی کشتی‌گیران در حد مسابقات جهانی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن یزدانی، دارنده یک طلا و یک نقره کشتی آزاد المپیک و ۳ طلای جهان در مورد شرایط خود پیش از مسابقه دوستانه با آمریکا اظهار کرد: در حال حاضر در اردو‌ها تمرین کرده و برای مسابقات دوستانه با آمریکا که ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود در حال آماده سازی هستیم. احتمال رفتن یک تیم به آن‌جا وجود دارد. نسبتا از آمادگی خوبی برخوردار هستیم، اما این آمادگی در حد مسابقات جهانی و المپیک نبوده چرا که مسابقات دوستانه و تک کشتی است. امیدوارم که اتفاق خاصی رخ ندهد و ورزشکاران بتوانند کشتی خوبی را به نمایش بگذارند.

یزدانی که در سری جدید برنامه کشتی رادیو ورزش با اجرای صدرالدین کاظمی صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که در سال ۲۰۲۲ در چه مسابقاتی شرکت می‌کند؟ عنوان کرد: در ابتدا هدف من مسابقات جهانی است. با توجه به شرایط بدنی خود، در صورت ایده‌آل بودن و تشخیص مربیان اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم حتما در کنار آن‌ها خواهم بود. مسابقات جهانی به دلیل زودتر برگزار شدن نسبت به بازی‌های آسیایی، بهتر است. در سنگین وزن‌ها به نسبت سبک وزن‌ها، حریفان آسیایی عقب‌تر بوده و کشتی‌گیران کشورمان نسبت به سایر رقبا در آسیا بهتر هستند. البته نظرات کادر فنی در این خصوص حائز اهمیت است.

حرف‌ تازه حسن یزدانی درباره شکست تیلور آمریکایی

دارنده ۳ طلا، یک نقره و یک برنز جهان از فشار روانی خود بعد از پیروزی برابر دیوید تیلور آمریکایی گفت: فشار روانی قطعا کمتر شده و توانستم یک کار نیمه تمام را به لطف خدا و دعای مردم تمام کنم. خیلی از هواداران و علاقه‌مندان این رشته به دنبال این بودند که این کشتی‌گیر آمریکایی را شکست دهم. من توانستم نیمی از انتظارات را جبران نمایم. امیدوارم در مسابقات آتی دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنیم.

او با اشاره به شرایط بدنی خوب خود در خصوص ادامه دادن این مسیر خاطرنشان کرد: امیدوارم از لحاظ روحی و روانی برای مسابقات آمادگی لازم را داشته باشیم. من هدفم تا المپیک ۲۰۲۴ هست. تا زمانی که بتوانم کمکی به تیم ملی کنم، در این بازه زمانی از هیچ چیزی دریغ نخواهم کرد. در این سال‌ها تمام تلاشم بر این بود تا پله به پله قدم بگذارم. اگر بعد از سال ۲۰۲۴ هم بدنم پاسخگو باشد و بتوانم کشتی بگیرم قطعا این کار را انجام می‌دهم. هر سال به صورت شخصی یک هدف جهانی و یا آسیایی را برای خود در نظر می‌گیرم. یک ارزشیابی هم برای المپیک ۲۰۲۴ انجام می‌دهم تا یک مدال خوشرنگ به مردم کشور هدیه دهم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
كدام حرف تازه؟
سايت تابناك تكنيكهاي بازاريابي را خوب فراگرفته منتها عدم صداقت در مطالب منتشره باعث بي اعتمادي مشتريان و از دست دادن آنها در دراز مدت خواهد شد.
ولی عجب عکسیه این عکس. باید عکس ورزشیه سال بشه. یک دنیا حرف و حس و حال توش داره. عکسی که لحظه پیروزی و شکست رو در آن واحد به یک اندازه به تصویر میکشه و توصیف میکنه.
افرین حسن یزدانی دلاور نان پدر وشیرمادر حلالت باشه. تو کشتیهای قبلی که با تیلورگرفت وباخت از تیلور پیش بود و باخت تقصیر مربیان بود از میگذاشتن کشتی خودشو میگرفت حتما برنده میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
گل گفتی
سلطان تویی حسن جان شیر اداتو در میاره
درود بر شرفت پهلوان
چرا اینقدر جو میدید؟؟ اگر حریفش روس بود هم اینقدر شلوغش میکردید. ورزش سیاست زده...
دعا و انرژی یک ملت بدرقه راهت واقعاً چقدر زیبا معنای واقعی جمله معروف شیرمادر نان پدر حلالت هستی،من بعنوان یک وطن پرست و عاشق ایران لذت میبرم از اینکه هم‌وطنی مثل تو دارم و باخیال راحت میگم درود به تو جهان پهلوان یزدانی تو لیاقت داری تمام وجودتو طلابگیرن،همه وطن پرستان هم عاشقانه دوستت دارن هرکاری برات کنن بازم کمه چون توی روزگاری به نام کشور عزت میدی و پرچم ایرانمون رو به اهتزاز درمیاری که خیلیا مخصوصاً دشمنان داخلی و غرب گراها بهای سنگینی میدن تا این پرچم بیوفته خیال محال و توهم پس ارزش کار تو و امثالهم چندین برابره،پهلوان قهرمان درود برتو فرزند بااخلاق و برومند سرزمین دلیران"ایران" چشم دشمنان حسودان و بدخواهان کور بشه امیدوارم هرگز به پیامها و اقدامات بیهوده و مایوس کننده آنها هرگز توجه نکنی که نمیکنی چون روحیه و اراده ای چون کوه پولاد داری...با تمام فن هایی که زدی تن و پیکر یک ملت تکون خورد و چشمانی تر شد قلب هایی شاد شد و فریادهای شادی برخواست....پهلوان عزت زیاد.....
بابا ا یادتون نره سه ۳ بار هم باخت
سلام،در عرض این چند سال اتفاقات خوبی در مورد کشتیگیران امریکایی رخ داده قهرمانی تیلور و سایر کشتیگیران امریکایی کشتی را در سطح جهان نگه داشته و هم تبلیغی برای جوانان امریکایی و کشیدن آنها به کشتی است و این روند خوبی است.
اگر یادتان باشه کشتی را میخواستند بطور کل حذف کنند که با اعتراض چندین کشور ترکیه ، ایران و روسیه و … دلیل این بود که کشتی مثل فوتبال و بوکس یا تنیس و …. منبع در آمدی یا پول ساز نیست و این
نداشتن سلیقه مربیان در دنیای کشتی است که قبل کشتی نمایشی بازی نمی کنند که مردم را به سالن کشتی جذب کند .
منظورم مثل کشتی کج امریکاست و سایر ورزشها،
به هر حال تیلور نقش بزرگی در نگه داشتن کشتی در امریکا را بازی میکند و بنظرم این موازنه بایستی در کشتی امریکا و اروپا حفظ بشه که کشتی برای همیشه
در صحنه جهانی باقی بماند البته کشتیگیران ایرانی و ترکیه و روس با این موضوع آگاه هستند .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی