بازدید 6269

کمک به۵۶۱ خودرو گرفتار در برف کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مسدود بودن ۸۵ راه روستایی کرمانشاه و رهاسازی ۵۶۱ خودرو گرفتار در برف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 21 January 2022

به گزارش «تابناک»، فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در استان کرمانشاه طی روز گذشته ۳۳۴ نیرو راهداری با ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی در راهدارخانه شهرستان‌های استان مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

وی افزود: به دلیل حجم بارش‌ها اولویت نخست راهداری بازگشایی محورهای اصلی بوده و ۱۳ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت برف و کولاک قرار داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته هشت هزار و ۵۹۰ کیلومتر عملیات برف روبی و چهار هزار و ۳۵۳ تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی با اشاره به مسدود بودن راه‌های روستایی در استان کرمانشاه، گفت: با تلاش نیروهای راهداری ۵۰ راه روستایی بازگشایی شد اما هم اکنون ۸۵ راه روستایی مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین طی روز گذشته ۵۶۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف با کمک نیروهای راهداری از برف و کولاک نجات یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه️ گفت: تمام محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه در حال حاضر باز هستند و عملیات نمک پاشی در کل محورهای استان بعد از بارش برف و برف روبی محورها انجام شده و یا در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی