بازدید 9560
۸
لغو بازی جام حذفی با کدام اسناد رخ داد؟

استقلال نام ۵ کرونایی را منتشر کرد: پس کو ۱۷نفر؟!

فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که ۱۷ تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما حالا فقط نام ۵نفر علنی شده!
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 18 January 2022

اسامی ۵ بازیکن استقلال از جمع ۱۷ نفری که طبق ادعای این تيم مبتلا به ویروس کرونا شدند، مشخص شد اما از نام بقیه نفرات خبری نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه استقلال دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است و بازی جام حذفی این تیم با پیکان لغو شد.

به همین علت، نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نشد و در ادامه نیز با تایید سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی لغو شد.

استقلال نام ۵ کرونایی را منتشر کرد: پس کو ۱۷نفر؟!

شب گذشته (دوشنبه) سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره تعداد افراد مبتلا به کرونا توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که ۱۷ تن از بازیکنان تیم استقلال و یک نفر از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

با این حال اسامی ۵ بازیکن تیم استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، مشخص شد. بر این اساس کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی از جمله افرادی هستند که میان بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند.

نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود! این در حالی است که در فوتبال دنیا و در میان بازیکنان مطرح و حرفه‌ای فوتبال، اسامی بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم‌ها به طور کامل مشخص شده و در این رابطه شفاف‌سازی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
"نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود! "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طرف رییس جمهور است یا رییس مجلس ست یا از مسولین رده بالاست کرونا که می گیرد نامش را می برند!یعنی اینها از آنها مهمتر هستند؟یا اینکه چند روز پیش مسی کرونا گرفته بود نامش را اعلام نکردند؟!سازمان لیگ چی فکردی کرده است برای خودش؟!
خوب اگر محرمانه است چرا اون چند نفر را اعلام کردید. استانداردهای دوگانه .
استراحت می کنند فردا جوابشان منفی میشه . مهم کم شدن فشار مسابقات بود که خاصل شد.
نام افراد دیگری که در استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند، مشخص نشده و مسئولان سازمان لیگ نیز بر این باور هستند که اسامی متبلایان محرمانه است و نباید منتشر شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسم رونالدو و مسی اعلام می شه اسم بازیکن ما محرمانه می شه؟؟؟؟؟؟؟
جمع کنید بابااااا
همه جوره دارند به استق لال حال میدن تا امسال بعداز ده سال بالاخره یه جامی بگیره
یعنی فرهاد و آقای آجرلو بخاطر نداشتن ۴ تا بازیکن بقول خودش اصلی ترسیدن بازی کنن اونم مقابل پیکان ک ۳تا گل تو آخرین بازی بهش زدن استقلال ک نیمکت قوی داره اینجوری میخواستین قهرمان لیگ بشین ؟ استقلال امسال خیلی بتونه مقام بیاره سومی لیگ
اگر 5 نفر بودند دیگر دلیلی برای لغو دیدار نبود و باید بازی 3 بر صفر بنفع پیکان اعلام شود.
نداشتن 5 نفر دلیل لغو یا تاخیر بازی نمیتواند باشد و حتی الهلال نیز با تعداد بالای کرونایی ها دلیلی برای تعویق بازی نداشت و فورا حذف شد.
اگر فدراسیون هم اشتباه کرده، ضمن حذف استقلال باید با خاطیان فدراسیون برخورد شود و مجازات شوند.
اقا تعداد کروناییهای استقلال همین پنج نفر واز ترس اینکه بازی جام حذفی .حذف نشوند این برنامه را چیدن ؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی