بازدید 6892
۳

۵۰۰ هزار فرانک سوییس برای سیل‌زدگان جنوب ایران

این کمک‌ها صرفا در اختیار سیل‌زدگان دی‌ماه جاری در جنوب فارس، بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان قرار خواهد گرفت و تنها در قالب کالاهای معیشتی، امدادی و بهداشتی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 16 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ صندوق پاسخگویی اضطراری فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با درخواست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک اضطراری به استان‌های سیل‌زده در جنوب کشور موافقت کرد.

 حسن اسفندیار مدیر کل عملیات بین‌المللی و برنامه‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: صندوق پاسخگویی اضطراری DREF) (با درخواست فوری جمعیت‌های ملی برای کمک به آسیب‌دیدگان از سوانح و بلایا پس از بررسی و بر اساس سابقه و تعامل سازنده آن جمعیت با فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، کمک‌هایی را به طور سریع پرداخت می‌کند و اکنون این صندوق پذیرفته‌است ۵۰۰ هزار فرانک سوییس را برای کمک به ۱۳ هزار و ۷۵۰ نفر از سیل‌زدگان در اختیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

اسفندیار افزود: این کمک‌ها صرفا در اختیار سیل‌زدگان دی‌ماه جاری در جنوب فارس، بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان قرار خواهد گرفت و تنها در قالب کالاهای معیشتی، امدادی و بهداشتی توزیع می‌شود.

مدیرکل عملیات بین المللی و برنامه‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر تاکید کرد: تعامل نزدیک با سازمان‌های بین‌المللی همچون فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، می‌تواند رسیدگی اضطراری به آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی را تسریع و تقویت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
به اسم مردم ایران به کام مردم لبنان و سوریه و غره و یمن و....
یهویی سر از سوریه و یمن افغانستان عراق در نیاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
یعنی کشوری با این همه ذخایر که جزء کشورهای ثروتمند در دنیا می باشد. باید برای جبران خسارات ناشی از بلایای طبیعی از دیگر کشورها درخواست کمک مالی نماید. اگر این اتفاق در کشورهای دیگر همچون فلسطین، سوریه و .... اتفاق افتاده بود از طرف ایران چقدر کمک می شد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی