بازدید 7379

رئال مادرید، والنسیا را با چهار میخ کشید

رئال مادرید49 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به سویا، فاصله هشت امتیازی‌اش با این تیم را حفظ کرد. والنسیا هم با 28 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶ 09 January 2022

رئال مادرید در هفته بیست و یکم لالیگا با چهار گل از سد والنسیا گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی ، رئال مادرید و والنسیا بامداد یکشنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا رئال مادرید بود که به گل رسید. حرکت کاسمیرو در دقیقه 40 و خطای هوشمندانه‌ای که این بازیکن در داخل محوطه جریمه والنسیا از مدافعان حریف گرفت، رئال را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که بنزما به زیبایی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا تیمش پیش بیفتد.

والنسیا در نیمه دوم برای به تساوی کشاندن بازی به میدان آمد و عملکرد نسبتا خوبی هم از خود به نمایش گذاشت اما باز هم این رئال مادرید بود که به گل رسید. وینسیوس جونیور در دقیقه 53 پس از یک، دو با بنزما و از پیش رو برداشتن مدافعان والنسیا با سیلسن، دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با فریب او توپ را وارد دروازه والنسیا کرد.

رئال مادرید، والنسیا را با چهار میخ کشید

10 دقیقه بعد رئال مادرید دوباره به گل رسید که این بار وینیسیوس به راحتی شوت بلوکه شده هم‌تیمی‌هایش را روی خط دروازه والنسیا وارد دروازه حریف کرد.

والنسیا پس از به ثمر رسیدن گل سوم رئال مادرید، فشار حداکثری به روی دروازه میزبان وارد کرد اما عملکرد درخشان کورتوآ درون دروازه رئال مادرید مانع از گل‌زنی بازیکنان والنسیا شد. البته آن‌ها یک بار در دقیقه 76 توسط گوئدس به گل رسیدند که در این صحنه، مهاجم پرتغالی والنسیا پس از این که ضربه پنالتی‌اش توسط کورتوآ مهار شد، دروازه خالی از دروازه‌بان رئال مادرید را باز کرد.

در حالی که خفاش‌ها تلاش می‌کردند فاصله‌شان با رئال مادرید را به حداقل برسانند، کریم بنزما تیر خلاص را به آن‌ها در دقیقه 88 زد و گل چهارم رئال مادرید را به ثمر رساند.

با این نتیجه رئال مادرید49 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به سویا، فاصله هشت امتیازی‌اش با این تیم را حفظ کرد. والنسیا هم با 28 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاد.

شرح گل‌ها

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها