بازدید 43900
۸

ارتفاع برف کوهرنگ به ۳۵ سانتی‌متر رسید

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش ۲۹ سانتی‌متر برف در ایستگاه کوهرنگ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بارش‌های قبل ارتفاع برف در این ایستگاه به ۳۵ سانتی‌متر رسید.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 04 January 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، معصومه نوروزی افزود: ارتفاع برف دوره مشابه میانگین بلندمدت در ایستگاه کوهرنگ ۶۲ سانتی‌متر بوده است که بر این اساس برف فعلی در این ایستگاه ۲۷ سانتی‌متر کسری دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بارش‌ها در کوهرنگ نسبت به دوره مشابه میانگین بلندمدت ۷ درصد کاهش دارد و میانگین بارش‌های استان نسبت به میانگین بلندمدت با یک درصد کاهش مواجه است.

نوروزی از شروع مجدد بارش‌ها از بعدازظهر سه‌شنبه برای برخی نقاط استان به ویژه برای کوهرنگ، لردگان، خانمیرزا و کیار خبر داد و گفت: بارش‌ها به صورت ضعیف و به شکل برف است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با پیش‌بینی کاهش دما و شکل‌گیری پدیده مه گرفتگی برای روزهای آینده، اظهار کرد: در گردنه‌ها نیز کولاک برف شکل می‌گیرد.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

۹۶.۱ درصد مساحت استان درگیر خشکسالی است و این موضوع بر اُفت ذخایر آب زیرزمینی به‌شدت تاثیر گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
چه فایده برف و سرماش برای ماست و آبش برای خوزستان ما هم حق نداریم حتی یک سد بزنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
شما که آلمان هستید.!!!!
۳۵ سانت !! در کوهرنگ چندمتر برف میبارید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
درکوهرنگ هرسال پنجاه شصت سانت که نیم مترباشه حتی یک متربرف میباریدکه حتاتابرج دوکه اردیبهشت باشه راه کوهرنگ هنوزبازنشده بودازکوهرنگ امدادجاده تابرج دومشغول بازکردن راههای اونجابود.حالاامسال اینجوری.بشرطی براخودمونم اب نزارن دیگه اینقداینوراونوراب بدن که خودمون محتاج اب بشیم وهمینم شده.الانم که تونل زدن به سمت یزدکه اب کوهرنگ میره اونجاوبهش میگن خشکسالی شده واب راروخودمون بستن.
زمانی ک مسئولان ما باوعده های بی ارزش،اجازه برداشت بی رویه از اب رو به اصفهان وهرجای دیگه دادن حتی یک لحطه به خشک شدن اب کوهرنگ فکر نکردن،این کُفران نعمته وتاوانش هم بی ابیه ک بازهم زجرش رو مردم ضعیف بایدبکشن ،دلمون تنگ شده برا برفهای سنگینی ک سرماس مال نابود ولی کشورمون ابادمیشد وباز راضی هستین ک سرما روتحمل کنیم و خدا رحمی کنه و نزولات اسمانی روبر مردم مابیشتر کنه ومسئولین ومردم هم قدرنعمات بدانن وسکرنعمت بجابیارن.
مدیریت ندارید اگر داشتید این برف و باران هدر نمی رفت
به اسم خوزستان به کام یزد و کرمان و قم. ما فقط فاضلابش گیرمون میاد.میگی نه بیا اهواز ....
چند سالِ پیش، ما از آذر ماه دیگه خاکُ نمیدیدیم توی کوهرنگ، از بس ک برف رو زمین بود....بعد الآن وسط دی ماهه...۳۵سانت برف هیچچچچی نیست...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار