بازدید 8367

برد کریسمسی سیتی و تاتنهام در وقت‌های تلف شده

کد خبر: ۱۰۹۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 01 January 2022
مصاف توپچی‌های لندن و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات با پیروزی آبی‌پوشان شهر منچستر به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک تیم شهر منچستر به پایان رسید.

در این بازی که آرسنالی‌ها از دقیقه 59 با اخراج گابریل ماگالاش مجبور شدند 10 نفره به کارشان ادامه دهند، بوکایو ساکا در دقیقه 31 توپچی‌ها را پیش انداخت و ریاض محرض در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای سیتی به ثمر رساند. توپچی‌‌ها تا وقت‌های تلف شده توانستند نتیجه را حفظ کنند، اما رودری در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده گل برتری تیم میهمان را زد.

به این ترتیب هفدهمین برد منچسترسیتی صدرنشین و اولین برد این تیم در اولین بازی‌اش در سال 2022 به ثبت رسید. سیتی با این نتیجه 53 امتیازی شد و فاصله‌اش را با چلسی رده دومی که 20 بازی انجام داده است، به 11 امتیاز افزایش داد.

آرسنال هم که قبل از این بازی پنج برد متوالی کسب کرده بود، هفتمین باختش را در این فصل متحمل شد و با 35 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

در دومین بازی از روز نخست از هفته بیست‌و یکم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال تاتنهام و واتفورد در ورزشگاه ویکارج رود به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر تاتنهامی‌ها به پایان رسید.

تنها گل این بازی را داوینسون سانچس در دقیقه 6+90 به ثمر رساند تا دهمین پیروزی میهمان لندنی در هجدهمین بازی‌ این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس رقم بخورد.

تاتنهام با این نتیجه 33 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. واتفورد هم با همان 13 امتیازی که از قبل داشت در رده هفدهم باقی ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست