بازدید 6366

رزرو اقامتگاه های تهران با بهترین قیمت و کیفیت

تهران با تمام زیبایی‌ها و امکاناتی که دارد یکی از مقصدهای پر طرفدار در جاباماست که مسافرانش از هر قشر و با هر سطح توان مالی می‌توانند مناسب ترین اقامتگاه را در آن بیابند. گردشگرهای تهران با دلایل بسیار متنوعی به این شهر شلوغ و بزرگ سفر می‌کنند. جاباما در طبقه بندی اقامتگاه‌های تهران انواع گردشگر را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 27 December 2021

رزرو اقامتگاه های تهران با بهترین قیمت و کیفیت

رزرو اقامتگاه های تهران با بهترین قیمت و کیفیت

شهر تهران یکی از شهرهای جذاب ایران است که همه در هر شهر یا روستایی حداقل با نام آن آشنا هستند. امروزه بسیاری از کسب و کارهای مهم در تهران جریان دارد. افراد زیادی به واسطه شغل و حرفه خود به این کلان‌شهر مسافرت می‌کنند. با توجه به معتدل بودن آب و هوای تهران، این شهر در چهار فصل سال همواره میزبان مسافران از نقاط مختلف ایران و جهان است. به همین دلیل انواع مرکزهای خرید، تفریحات جذاب، پارک‌های دیدنی، موزه‌های جالب و ... برای لذت بردن ساکنین این شهر و همینطور گردشگرانش فراهم شده که همین امر تهران را به شهری گران بدل کرده است. به طور نمونه یکی از گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های ایران یعنی هتل اسپیناس پالاس در تهران قرار دارد.

جاباما با در نظر گرفتن انواع مسافران تهران موفق شده اقامتگاه های تهران را با بهترین قیمت و کیفیت شناسایی کرده در یک دسته بندی طبقه بندی شده به کاربران خود ارائه دهد. در واقع این گردشگر است که با استفاده از فیلترهایی که در سایت و اپلیکیشن جاباما قرار دارد، خواسته‌های خود را به اطلاع این سایت تخصصی گردشگری می‌رساند تا فهرستی متناسب با خواسته‌های کاربر در اختیارش قرار دهد. به عنوان مثال کاربری که قصد دارد به تهران سفر کند و می‌خواهد هزینه کمی را به محل اقامتش اختصاص دهد، با تعیین بازه قیمتی در جاباما و همچنین انتخاب نوع اقامتگاه، از جاباما می‌خواهد فهرست خود را به بازه قیمتی مورد نظر او و مثلا مسافرخانه محدود کند. البته مسافری که برایش فرقی ندارد محل اقامتش از چه نوعی باشد، مثلا هاستل، هتل آپارتمان، سوئیت یا ... می‌تواند تمام اقامتگاه‌های ارزان در تهران را جستجو کند. پس همین تعیین بازه قیمتی برای جستجوی اقامتگاه ارزان کافیست. به طور مثال اجاره آپارتمان مبله در تهران یک گزینه اقامتی بسیار اقتصادی است. البته یک گزینه اقتصادی دیگر به نام اجاره سوئیت در تهران هم وجود دارد.

انواع اقامتگاه با کیفیت و ارزان در تهران

اقامتگاه‌های ارزان، زیبا و با کیفیت در تهران کم نیستند. تصور بعضی مسافران در مورد اقامتگاه ارزان این است که خدمات و کیفیت ضعیفی به مسافر ارائه می‌شود. اما با تجربه اقامتگاه‌های ارزان جاباما این ذهنیت کاملا تغییر پیدا می‌کند. در ادامه چند اقامتگاه با کیفیت و قیمت مناسب در تهران را معرفی می‌کنیم. این موارد را می‌توانید در جاباما جستجو کرده آنها را به صورت اینترنتی رزرو یا اجاره کنید.

مسافرخانه با سلیقه و دنج حراتیج

حراتیح یکی از زیباترین مسافرخانه‌های تهران است که دارای یک محوطه فضای سبز دلنشین و دوست داشتنی‌ست. در این مسافرخانه آرامشی حاکم است که کمتر در شلوغی تهران یافت می‌شود. پرسنل مهربان حراتیج مثل دوستی نزدیک در روزهای اقامت مسافر در مسافرخانه، با او همراه است تا نیازهای میهمان خود را به خوبی برآورده کنند.

کلبه چوبی، اتاق خوابگاهی بانوان، اتاق خوابگاهی آقایان، اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته انواع محل اقامتی هستند که می‌توانید در این مسافرخانه رزرو کنید. امکانات این مسافرخانه کامل است. هر اتاق بالکن دارد که حس خوبی را به اتاق اضافه می‌کند. لوازم آشپزی، باربیکیو، مایتلوزکروویو، یخچال، کولر، شوفاژ، بخاری، ماشین لباسشویی، اتو، سشوار، جالباسی و ... چند مورد از امکانات این مسافرخانه محبوب در مرکز تهران هستند.

رزرو اقامتگاه های تهران با بهترین قیمت و کیفیت

هاستل زیبا و با کیفیت بی بی

هاستل پر نور بی بی در مرکز شهر تهران واقع شده و دسترسی آن به مترو میدان فردوسی و دروازه دولت بسیار آسان است. ساختمان این هاستل، خانه‌ای قدیمی با حس و حال گذشته است که با گلدان‌های زیبا و پرده‌های قشنگ جان تازه‌ای یافته است. جانی که به مدد رفت و آمد میهمانان و پذیرایی میزبان در روح این خانه قدیمی دمیده شده است. اتاق‌های هاستل بی بی دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه و چهار تخته نیز برای رزرو در سایت جاباما قرار داده شده‌اند. قیمت اتاق‌های این هاستل بسیار مناسب است و کیفیت خدمات و امکانات نیز بسیار معقول است. در بخش دیدگاه جاباما می‌توانید با تجربه میهمانان بی بی در این هاستل آشنا شوید.

آشپزخانه، وسایل کامل برای آشپزی، اتو، سشوار، کمد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، مبلمان، چای ساز، بالکن و ... بعضی از امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هاستل بی بی هستند که زندگی در این هاستل را برای مسافر راحت و بی دردسر می‌کنند.

سوئیت مجهز در مهمانپذیر ارس

ارس مهمانپذیری حوالی پارک رازی تهران است که به تازگی بازسازی شده است. این مهمانپذیر دارای سوئیت‌های مجزا و بسیار تمیز است که طراحی ساده و زیبایی دارند. این سوئیت‌ها دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی هستند که از میان آنها می‌توان مواردی را نام برد: یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت داخل اتاق، کولر، شوفاژ، جالباسی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام، سیستم بیدار باش، سرویس روزانه و ...

داخل مهمانپذیر نیز امکانات رفاهی مانند صندلی ماساژ، اینترنت در لابی، خشکشویی، صندوق امانات و کافی شاپ فراهم شده که به راحتی حال مسافر کمک می‌کند. قیمت سوئیت‌های این مهمانپذیر در تهران نیز بسیار مناسب و منطقی است. برای مشاهده تصاویر و جزییات مهمانپذیر ارس به جاباما سر بزنید.  

سوئیت در هاستل ایوان

هاستل ایوان نیز به زیبایی و صمیمیت شهرت دارد. فضای سبز و آلاچیق‌هایی که در محوطه قرار دارند، آرامش و زیبایی فوق‌العاده‌ای را به محیط این هاستل بخشیده‌اند. برخورد گرم پرسنل نیز درست مانند طراحی محیط به جو صمیمی موجود در هاستل ایوان کمک می‌کند. در این هاستل 10 اتاق مجزا وجود دارد که ظرفیت نفرات آنها با هم فرق دارد. امکانات موجود در این هاستل به صورت اشتراکی استفاده می‌شوند. صبحانه در این هاستل برای مسافران رایگان است.

رزرو اقامتگاه های تهران با بهترین قیمت و کیفیت

یکی از نقاط قوت این هاستل، وجود کافی شاپ در آن است. مسافران اوقات اقامت خود در هاستل را به طور جذابی در کافی شاپ و فضای سبز می‌گذرانند. همه چیز در این هاستل با ظرافت و دقت انتخاب شده که سلیقه میزبان را نشان می‌دهد. این خانه سه طبقه حوالی میدان فاطمی واقع شده و دسترسی آن به اغلب مناطق تهران ساده است. برای دیدن جزییات مربوط به هاستل ایوان به سایت یا اپلیکیشن جاباما سر بزنید و در صورت پسندیدن این هاستل، آن را به فهرست مورد علاقه خود بیفزایید تا در سفر بعدی خود به تهران یکی از گزینه‌های شما باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست