بازدید 3793

کناره‌گیری کوبیاک از تیم ملی والیبال لهستان

کد خبر: ۱۰۹۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 22 December 2021

ستاره والیبال جهان می‌خواهد کمی به خود استراحت دهد و این موضوع با واکنش رییس فدراسیون والیبال لهستان همراه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کوبیاک برای ایرانی‌ها و طرفداران والیبال ایران چهره‌ای آشناست و حواشی اظهارنظر ها و کری خوانی او از اذهان پاک نشده است.

سال ۲۰۲۱ برای کوبیاک ستاره والیبال لهستان بسیار طاقت فرسا گذشت چرا که او در لیگ ملت‌ها، بازی‌های المپیک توکیو و قهرمانی اروپا به صورت فشرده برای تیمش بازی کرد. این بازیکن ۳۳ ساله پس از بازی‌های فشرده ابرازی علاقه کرد که در آینده نزدیک روی سلامتی خود تمرکز کند و این موضوع واکنش رییس فدراسیون لهستان را همراه داشت.

رییس فدراسیون والیبال لهستان در گفت‌وگو با سایت اسپورت لهستان درباره تصمیم کوبیاک گفت: بیش‌تر والیبالیست‌ها بی‌صبرانه منتظر انتخاب مربی جدید هستند. کوبیاک قبل از انتخاب مربی مستقیماً گفت که دوست دارد کمی استراحت کند و سلامتی خود را بهبود بخشد، زیرا می‌بیند که باید صد درصد سالم باشد تا به تیم کمک کند و دلی برای جنگیدن داشته باشد. باید بگویم که این درخواست کوبیاک با کادر جدید فنی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

کوبیاک ستاره والیبال لهستان از سال ۲۰۱۱ بوده است. از دستاوردهای او می‌توان به دو قهرمانی جهان(۲۰۱۴ و ۲۰۱۸)، مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا(۲۰۱۱، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱) و یک پیروزی در لیگ جهانی(۲۰۱۲) اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل