بازدید 5149

مطالبات استان یزد از سوی دولت پیگیری می‌شود

رییس جمهور با بیان این که یزد استانی پر از ظرفیت‌های بکر است و علاوه بر ظرفیت‌های مادی، نیروی انسانی پر کار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی دارد، گفت: مطالبات این استان از سوی دولت پیگیری و برای رفع مشکلات و تامین نیازهای شهروندان تصمیم‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 17 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز جمعه در دوازدهمین سفر استانی خود به یزد در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی افزود: سخت کوشی و قناعت پیشگی جزو ویژگی های ممتاز مردم استان یزد است و به درستی این استان به صفت دارالعباده نامیده شده است .

وی با گرامیداشت یاد شهدای استان و آروزی صبر برای خانواده جانبازان و همچنین گرامیداشت یاد شهید محراب آیت الله صدوقی ادامه داد: یزد ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد و کارهای خوبی نیز در این زمینه در استان در حال انجام است .

وی گفت: باید کمک کنیم تا وضعیت استان را را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی اظهار داشــت: جا داشت در این سفر در خدمت همه مردم استان باشیم ولی کرونا اجاز نمی دهد که از مردم یزد عذرخاهی می کنم که نمی توانم در اجتماعات مردم شرکت کن.

وی افزود: در اجتماعات مدیران و اقشار مختلف شرکت و کمبودها را بررسی و از پیشنهادات استفاده می کنیم و راهکارهایی را برای رفع مشکلات در این سفر به آنها اشاره می کنیم و برخی از مشکلات را در تهران پیگیری می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست