بازدید 5240

مجمع جهانی دو روزه هند در دوبی آغاز به کار کرد

دیپلمات‌های ارشد اماراتی و هندی، وزیران و همچنین بنیان‌گذاران و مدیران عامل شرکت‌های هر دو کشور در مجمع جهانی دو روزه هند در هتل تاج دوبی گرد هم جمع شدند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 14 December 2021

مجمع جهانی دو روزه هند در دوبی آغاز به کار کرد

به گزارش ایسنا به نقل از گلف نیوز، در این مجمع کارشناسان به سوالاتی پاسخ خواهند داد؛ چگونه اخلال‌گران جهانی روش عادی انجام کارها را تغییر خواهند داد، شرکت‌های اماراتی و هندی چقدر در این روند کمک خواهند کرد و چه کارهای بیشتری می‌توان برای حمایت از شرکت‌ها در زمان تبدیل‌ شدن به تک‌شاخ‌ها انجام داد؟

دیگر موارد شامل چگونگی تقویت روابط تجاری دو کشور است تا بستر مناسبی برای شکوفایی و شغل ایجاد کند.

این مجمع با عنوان «پیوستگی پویا برای فردای هوشمندتر»، اتحادهای بالقوه بین دو کشور را در تجارت، بانکداری، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، صنایع، استارت‌آپ‌ها و بسیاری زمینه‌های دیگر بررسی خواهد کرد.

این مجمع در زمانی برگزار می‌شود که اقتصادهای امارات‌متحده عربی و هند در موقعیتی هستند که می‌توانند سال ۲۰۲۰ را به‌عنوان یک سال از دست‌رفته به علت بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ بدانند و همه انرژی خود را برای موفقیت در سال ۲۰۲۲  در تولید، صنعت فناوری، فضای استارت‌آپ یا در مراکز خرید و فروشگاه‌های سراسر کشور متمرکز کنند.

فعالیت‌های تجاری دوبی، در سراسر بخش خصوصی در ماه نوامبر نشان‌دهنده افزایش کامل است. این رشد به دلیل قوی‌ترین افزایش در کسب‌وکارهای جدید از جولای ۲۰۱۹ انجام شد زیرا شرکت‌ها از بازگشت مداوم در سفرهای بین‌المللی و تقاضای بالاتر سود بردند.

فعالیت‌ کلی با توجه به شاخص مدیران خرید امارات متحده عربی (PMI)، به شدت افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست