بازدید 5106
۱

حزب‌الله: سفارت آمریکا انتخابات را مدیریت می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد سفارت آمریکا جنگ انتخابات پارلمانی آتی را از طریق حمایت مالی، تشکیل ائتلاف‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای اداره می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 11 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: لبنان هدف سیاست ویرانگر آمریکا قرار گرفته است؛ سیاستی که از نظام اقتصادی شکست خورده و فاسدان در نظام شکست خورده بانکی حمایت می‌کند و علیه قدرت لبنان در مقابله با دشمن اسرائیلی توطئه می‌کند.

قاووق گفت: سفارت آمریکا امروزه جنگ انتخابات پارلمانی آتی لبنان را با حمایت مالی، ائتلاف‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای اداره می‌کند چرا که خواهان پارلمانی است که مرکزی برای هدف قرار دادن مقاومت و کشاندن لبنان به عرصه عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی باشد.

وی تاکید کرد: وظیفه ملی و اخلاقی حزب الله این است که با هم‌پیمانانمان در جنگ انتخابات پارلمانی در کنار هم باشیم تا اهداف آمریکا را در این انتخابات ناکام بگذاریم.

قاووق تاکید کرد: آمریکا در لبنان برای اهداف اسرائیل تبلیغ می‌کند. لبنانی‌ها نباید فراموش کنند که آمریکا در ریختن خون هزاران شهدای لبنانی دست دارد. در حمله سال ۱۹۸۲ در عملیات اسرائیل و در عملیات سال ۲۰۰۶ دست داشت. در آن زمان ناوگان هوایی را برای کمک به اسرائیل با موشک‌های هوشمند برای هدف قرار دادن لبنانی‌ها و شهر‌ها و خانه‌هایشان اعزام کرد.

نبیل قاووق تاکید کرد: ما می‌دانیم چه کسی دوست واقعی لبنان است و چه کسی منافق است. ما عقده راضی نگه داشتن هیچ کسی را نداریم و برای ما مایه شرافت و خرسندی نیست که آمریکا از ما راضی باشد زمانی که آمریکا از ما راضی باشد ما خودمان را متهم می‌کنیم و به خودمان رجوع می‌کنیم که ببینیم چه اشتباهی کرده‌ایم، اما زمانی که آمریکا با ما دشمنی می‌کند می‌دانیم که قدرت مقاومت در دفاع از لبنان و در قلب معادلات در نزاع با دشمن اسرائیلی موفق بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کی دست از سر مردم ایران بر میدارین؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار