بازدید 8827
۳
هدیه‌های مدافع و دروازه‌بان سرخ‌ها به شاگردان عنایتی

فرار پرسپولیس پرستاره از باخت خانگی به تیم تازه‌وارد لیگ

شاگردان گل‌محمدی از تیمی دو گل دریافت کردند که تا پیش از بازی امروز، خارج از خانه خود به هیچ حریفی گل نزده بود و در کل تنها یک گل زده داشت!
کد خبر: ۱۰۹۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 09 December 2021

قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ ایران، با اشتباهات عجیب فردی، مقابل تیم تازه وارد لیگ برتر متوقف شد.

 به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود که در این دیدار با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. فرشاد فرجی (41) و سیامک نعمتی (2+90) برای پرسپولیس و سیدمحمدحسینی (39) و محمدجواد محمدی (54) برای هوادار گلزنی کردند.

شاگردان گل‌محمدی از تیمی دو گل دریافت کردند که تا پیش از بازی امروز، خارج از خانه خود به هیچ حریفی گل نزده بود و در کل تنها یک گل زده داشت!

فرار پرسپولیس پرستاره از باخت خانگی به تیم تازه‌وارد لیگ

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (84 - سیامک نعمتی)، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (58 - رضا اسدی)، مهدی ترابی (46 - سعید آقایی)، امید عالیشاه، مهدی عبدی (58 - حامد پاکدل) و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، سیدمحمد حسینی، صائب محبی (77 - دانیال کردستانی)، محمدجواد محمدی، سپهر روزی‌طلب، مهدی عبدی، معین عباسیان، پیمان میری (69 - حسین صادقی)، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری و محمد چهارمحالی (77 - آرام عباسی).

داور: علی صفایی

 

شرح گل

 

 

پرسپولیس ۰ هوادار ۱( دقیقه ۳۸: محمد حسینی): ضربه ایستگاهی هوادار را آل کثیر با پشت سر به اشتباه به هواداری‌ها رساند و محمدحسینی با کنترل و شوتش دروازه پرسپولیس را باز کرد. ضربه محمدحسینی با گذر از حامد لک و تکل فرشاد فرجی از خط دروازه پرسپولیس گذشت و در درون دروازه نیز پیمان میری یک اثر روی توپ گذاشت تا در شرایطی که مدافعان پرسپولیس معتقد به آفساید بودند، شاگردان عنایتی جشن و شادی را در گوشه ای از ورزشگاه برپا کنند.

 


پرسپولیس ۱ هوادار ۱( دقیقه ۴۱: فرشاد فرجی):  فشار پرسپولیس پس از گل هوادار قرمزها را صاحب یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه بشاگردی کرد. سانتر بلند مهدی ترابی از روی نقطه کرنر با پرش بلند فرجی روی سر این مدافع نشست و گل تساوی سرخ‌ها تنها پس از سه دقیقه به زیبایی به ثمر رسید تا خوشحالی عنایتی و شاگردانش زیاد دوام نداشته باشد.

 

 

پرسپولیس ۱ - هوادار ۲( دقیقه ۵۳- محمدجواد محمدی): سانتر هوادار از روی نقطه کرنر توسط معین عباسیان سبب شد محمدجواد محمدی زودتر از لک توپ را درون درواره جای دهد و بار دیگر تیم عنایتی مقابل مدافع عنوان قهرمانی پیش بیفتد.

 

پرسپولیس ۲ - هوادار ۲( دقیقه ۱+۹۰ - سیامک نعمتی): سانتر عالیشاه از روی نقطه کرنر به سیامک نعمتی رسید و سیامک با صربه سر به سمت دروازه شلیک کرد و توپ پس از برخورد به سر عبدی(مدافع هوادار) وارد دروازه شد.

 

فرار پرسپولیس پرستاره از باخت خانگی به تیم تازه‌وارد لیگ

نیمه اول
دقیقه 4:
 سپهر روزی‌طلب روی فشاری که ابتدای بازی در یک سوم دفاعی پرسپولیس بود، صاحب موقعیت شد که حامد لک مقابل او موفق نشان داد و توپش را در اختیار گرفت.

دقیقه 11: امید عالیشاه با پاس در عرض پشت محوطه جریمه هوادار مهدی ترابی را صاحب توپ کرد که شوت سنگین این بازیکن را مهرداد بشاگردی راهی کرنر کرد.

دقیقه 13: مهدی ترابی این بار در محوطه جریمه هوادار با عبور از مدافعان و از زاویه‌ای بسته اقدام به شوتزنی کرد که باز هم دروازه‌بان هوادار تن به کرنر داد.

دقیقه 14: ارسال روی دروازه هوادار توسط عالیشاه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه شد که بار دیگر مهرداد بشاگردی مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کرد و کرنر دیگری نصیب شاگردان گل‌محمدی شد.

دقیقه 17: پاسکاری وحید امیری و مهدی ترابی در سمت چپ و در نهایت پاس عرضی امیری به درون محوطه جریمه هوادار، پرسپولیس را صاحب موقعیت خوبی کرد، اما مدافعان هوادار توپ را برگشت دادند. در ادامه همین توپ به سمت راست رفت که روی ارسال زمینی امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا صاحب توپ شود، اما ضربه او خارج از چارچوب بود و به اوت رفت.

دقیقه 23: عیسی آل‌کثیر در سمت راست با توپ‌گیری از مدافعان هوادار موفق شد که خود را در موقعیت قرار دهد، اما توپی را که قصد داشت در دهانه دروازه برای مهدی عبدی ارسال کند، بشاگردی قطع کرد و اجازه نداد این موقعیت خطرساز شود.

دقیقه 28: محمد ستاری ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که مهاجم هوادار این توپ را وارد دروازه کرد، اما پیش از تبدیل شدن این توپ به گل کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 37: کرنری برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ارسال امید عالیشاه با یک اثرگذاری به مهدی عبدی رسید و این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما برخورد توپ به دست او و اعلام خطای هند فرصت گلزنی را از عبدی گرفت. هرچند ضربه او در ادامه کار نیز راهی اوت شد و جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 39: ارسال روی یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پرسپولیس به سیدمحمد حسینی رسید که ضربه این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد. هرچند پیمان میری نیز تلاش کرد روی خط دروازه توپ را وارد دروازه کند تا گل به نام او ثبت شود.

دقیقه 41: مهدی ترابی با ارسال خود از روی نقطه کرنر فرشاد فرجی را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل شد.

دقیقه 43: این بار نوبت مهدی عبدی بود که در محوطه جریمه هوادار در موقعیت گل قرار بگیرد، اما مهرداد بشاگردی بار دیگر تن به کرنر داد.

نیمه دوم
دقیقه 50:
 پرسپولیس از سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال امید عالیشاه به روی دروازه با ضربه سر عیسی آل‌کثیر به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه به اوت تبدیل شد.

دقیقه 55: محمدجواد محمدی به دلیل خطایی که انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 68: ارسالی دیگر روی دروازه هوادار با ضربه سر بی دقت عیسی آل‌کثیر همراه بود که توپ او به اوت رفت.

دقیقه 69: مهرداد بشاگردی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 83: دانیال کردستانی با خطایی در میانه میدان و گرفتن موقعیت حمله پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+90: پرسپولیسی‌ها بار دیگر فشار را روی دروازه هوادار زیاد کردند که بازهم بشاگردی تن به کرنر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
گل دوم پرسپولیس صد در صد خطا بود
چقدر بده که با پول بیت المال طرفداری تیم دوم پایتخت رو می کنید با این تیتر زدنتون ..‌ اما ما قهرمانیم.
این عیسی آل کثیر چرا اینقدر به تیر دروازه علاقه داره؟ نمیتونه بهتر هد بزنه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار