بازدید 4522
الکاظمی:

گروه‌های تروریستی نمی‌توانند با امنیت عراق بازی کنند

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق روز چهارشنبه در جریان بازدید از فرماندهی عملیات بصره و در نشست با مقامات امنیتی این استان جنوبی عراق، تاکید کرد که گروه‌های تروریستی نمی‌توانند با امنیت این کشور بازی کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 08 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، الکاظمی با بیان اینکه «خون عراقی برای ما ارزشمند است و هیچ تفاوتی از نظر وابستگی ملی یا مذهبی در این زمینه وجود ندارد»، گفت: امروز صبح در مخمور (از شهر‌های واقع در اقلیم کردستان عراق) بودیم و به گروه‌های تروریستی پیام روشنی دادیم که نمی‌توانند با امنیت عراق بازی کنند.

گروه تروریستی داعش طی روز‌های اخیر علاوه بر عملیات تروریستی بمب گذاری در بصره، حملاتی نیز در مناطق شمالی از جمله در کرکوک و همچنین مخمور در کردستان عراق انجام داده است.

الکاظمی وعده کرد: «همانطور که رهبران تروریسم را یکی پس از دیگری سرنگون کردیم و هسته‌های آن را در دورافتاده‌ترین بیابان‌ها و کوه‌ها هدف قرار دادیم، از این پس نیز در هر نقطه از عراق عزیزمان مراقب آن‌ها خواهیم بود.

نخست وزیر عراق با بیان اینکه «داعش وجود دارد و به دنبال ایجاد وحشت در میان شهروندان است و در اینجا نیز به دنبال ایجاد وحشت در دولت است»، ادامه داد که تروریسم می‌خواهد دولت را از وظایفش منصرف و آن را با حوادث آشفته مشغول کند.

الکاظمی جنایت قتل نظامیان عراقی و نیز کشته شدگان دستگاه‌های امنیتی را خیانت توصیف کرد و گفت کشتن بهترین جوانان ما با خونسردی جنایات است.

وی تاکید کرد قصد دارد آن‌ها را بر اساس قانون به دست عدالت بسپارد.

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق و هیات همراه روز چهارشنبه با حضور در مرکز فرماندهی عملیات بصره و در نشستی فوق العاده با فرماندهان نظامی و امنیتی و همچنین مقامات استانی، در جریان نتایج تحقیقات در مورد حادثه بمب گذاری دیروز سه شنبه بصره قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار