بازدید 5086
۱

دردسر طلب 15 هزاردلاری برای مرد طلافروش

کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 23 November 2021

تسویه بدهی 15 هزار دلاری به یک طلافروش، انگیزه‌ای شد تا مرد بدهکار دو نفر را اجیر کند و ماجرای آدم ربایی رقم بخورد.

به گزارش ایران، 19 آبان مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: من طلافروش هستم ،مدتی قبل یکی از دوستان صمیمی‌ام به‌ نام شهاب 15 هزار دلار از من قرض گرفت و من هم با گرفتن رسید این پول را به او دادم. مدتی گذشت و زمانی که از شهاب پولم را خواستم او بهانه آورد. من هم به ناچاراز او شکایت کردم.

شهاب وقتی فهمید از او شکایت کرده‌ام با من تماس گرفت و گفت برای پس گرفتن پولت به محلی که من می‌گویم بیا. قبول کردم و روز قرار با یکی از دوستانم به محل رفتیم ،اما ناگهان شهاب و دو مرد جوان به ما نزدیک شده و با تبر و میله آهنی به جان ما افتادند. آنها بعد از اینکه ما را کتک زدند به زور مرا سوار خودروی سوناتا کردند و به راه افتادند. چند متری که رفته بودیم به چراغ قرمز رسیدیم و من با لگد محکم به در کوبیدم، در باز شد و فرار کردم اما شهاب و همدستانش به دنبالم آمدند و من با داد و فریاد از مردم کمک خواستم. در همین حین زن جوانی از پنجره خانه‌اش ما را دید و فریاد زد به پلیس خبر داده‌ام. آنها هم ترسیدند و متواری شدند.

با شکایت مرد جوان تحقیقات به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی آغاز شد و در تحقیقات صورت گرفته یکی از افرادی که از سوی شهاب اجیر شده بود بازداشت شد.

مرد جوان به‌ نام هومن در تحقیقات منکر آدم ربایی شد و گفت: چند روز قبل دوستم شهاب به سراغم آمد و گفت با فردی مشکل مالی پیدا کرده است. از من خواست او را کتک بزنم و از آنجا که یک چک 500 میلیون تومانی دست شهاب داشتم قرار شد اگر با او همراه شوم، چک را به من برگرداند. من هم قبول کردم.

با اعترافات متهم به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای دستگیری شهاب و همدستش ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینا در مقابل اتفاقاتی که هر روزه تو این کشور میفته بچه بازی هم به حساب نمیاد. باید کار ما را داشته باشید تا دیگه جرات نکنید از درب خونه بیرون بیاید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان