بازدید 7589
۶

اخاذی مأمور قلابی از دختران جوان

کد خبر: ۱۰۸۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 22 November 2021

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد که با فریب دختران جوان و بیهوش کردن آنان، از آن ها اخاذی می کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ کارآگاه علی کجوریان افزود: چند روز قبل دختر جوانی به اداره ۵ پلیس آگاهی پایتخت مراجعه و از مردی که مقدار زیادی پول از وی اخاذی کرده بود، شکایت کرد؛ دختر جوان‌اعلام کرد که مدتی قبل در صفحه اینستاگرام با مرد جوانی به نام کوروش آشنا شده که عکس های زیادی با لباس نظامی در صفحه‌اش گذاشته و خودش را هم مامور پلیس معرفی کرد، وی بعد از مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد و باتوجه به شغلی که داشت با این ازدواج موافقت کردم.

دختر جوان در ادامه اظهاراتش افزود: چند روز بعد از این پیشنهاد، به بهانه صحبت درخصوص زندگی آینده با من قرار گذاشت و در میان راه با دادن آب میوه مسموم مرا بیهوش کرد و به باغی در اطراف تهران برد و در حالی که من حال خوبی نداشتم و نیمه بیهوش بودم یک سری رسید از من گرفت که نشان می داد من با میل خودم پول ها را به حساب کوروش واریز کرده ام، بعد هم کلی عکس و فیلم از من تهیه کرد و با این تهدید که اگر از این ماجرا به کسی حرف بزنم عکس و فیلم هایم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد، مرا آزاد کرد اما کوروش دست بردار نبود و مدام به بهانه انتشار تصاویر از من اخاذی می‌کرد، اخاذی های او ادامه داشت و من درنهایت تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

معاون پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با شکایت دختر جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند، شکایت‌هایی در خصوص مامور قلابی که عکس‌هایی با لباس های نظامی در فضای مجازی منتشر می کرد و با این ترفند اعتماد دختران و زنان جوان را جلب و با کشاندن به باغی اقدام به مسمومیت و تهیه فیلم و بعد از آن ها اخاذی می کرد.

وی اعلام کرد: با برررسی های انجام گرفته از سوی کارآگاهان، «کوروش» در شهرستانی در اطراف تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، متهم جوان دستگیر شد.

کارآگاه کنجوریان افزود: مرد جوان به اخاذی های خود اعتراف کرد و گفت که لباس های نظامی را از بیرون تهیه کرده و با آن ها عکس گرفته و در صفحه اینستاگرامش قرار داده است و به این شیوه اعتماد شاکیان را جلب و بعد هم با مسمومیت و تهیه فیلم و عکس، به اخاذی اقدام می کرد. گفتنی است تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی این مامور قلابی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خدایا چرا بعضی دخترا انقدر نادانند ...............
مدیران قلابی هم حقوق نجومی می گیرن
کاملا مشخصه که مقصر خود دختره
دو روز بازداشت میکنند بعد عفو میخورند و دوباره به افعال مجرمانه سنگین تر ادامه میدهند
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است
خود دخترا مقصرن در درجه اول
اگه دختری از مسیر اصلی خارج نشه هیچوقت این اتفاقا براش پیش نمیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان